GTA V יאפשר לכם לעשן גראס

גיטיאיי-5-סמים-זונות-עירום

באנגים, גראס, אלכוהול ,עירום, אקטים מיניים וזונות, הם חלק מהפעילויות שכלולות ב Grand Theft Auto V – וועדת המידרוג האמריקאית הכינה לכם רשימת אזהרה:

וועדת המדרוג למשחקים האמריקאית (ESRB), התכנסה לצורך הגדרת הדירוג למשחק ובעיקר, לקביעת רשימה מפורטת של חלקים שונים של המשחק GTA V. החלקים שנאספו לצורך מתן דירוג למשחק, כוללים מעשים אלימים, עירום, סקס ו/או אקטים מיניים במשחק וגם שימוש בסמים.

טוב, זה חלק מסורתי של סדרת משחקי הפשע Grand Theft Auto, כך שזה לא חדש. אבל מה שמענין הוא שבמסגרת "מפרט האזהרות", אנחנו מקבלים כיוונים חדשים למשחק ויש גם מעט ספוילרים, אז קבלו אזהרה כפולה:

GTA V עירום סמים אלכוהול

שימוש בנשק, דם וביתור

שחקנים יעשו שימוש באקדחים, מקלעים, רובי צלפים וחומרי נפץ כדי להרוג אויבים שונים (למשל, חברי כנופיה יריבים); לשחקנים יש גם את היכולת לירות באזרחים שאינם יריבים, אם כי זה עלול להשפיע לרעה על התקדמותם של השחקנים כמערכת עונש. המשחק מכיל תיאורים נדירים של ביתור.

עינויים

במהלך המשחק, שחקנים מופנים להשתמש בכלים ואמצעים שונים כדי לחלץ מידע מדמות במשחק; המהלך הוא אינטנסיבי וממושך, וזה כרוך בקצת אינטראקציה שחקן (כלומר, בתגובה להנחיות על המסך).

עירום

שימוש בשירותים של זונה לא יכיל עירום, אבל, בסצנה ב"מועדון ריקודים", הסיפור שונה. בנוסף, איבר מין גברי יהיה חשוף "בהקשר שאינו מיני" במהלך משימה המעורבים בה חברי כת.

הומור "בוגר"

בתוך המשחק, תוכניות טלביזיה ומודעות רדיו מכילים פרסומות של הומור בוגר, בדיחות רבות על סקס; תיאורים של ביוב וצואה על גופו של דמות; יש גם מופע קצר של נקרופיליה (אין עירום מתואר).

סמים

כמה סיטואציות בתוך המשחק הגדול יותר מאפשר לשחקנים להשתמש בסמים (לדוגמה, עישון מהבאנג, הדלקה מריחואנה משותפת); שימוש בקוק גם תואר במשחק ובזמנים שונים, שחקנים יוכלו לצרוך אלכוהול ולנהוג תחת ההשפעה.. מילים כמו f**k, c*nt, ו- n**ger יושמעו בדיאלוגים.

ku bigpic

פעילויות אחרות ומגוונות, תוכלו למצוא ברשימת האצ'יבמנטס של GTA V שנחשפה בתחילת השבוע.

GTA 5 יגיע לפלייסטיישן 3 ו-Xbox 360 ב- 17 בספטמבר.

מקור: eurogamer

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

וואו, אני בשוק זה לא מוסרי! טוב נו, גם ב-IV לא היו צדיקים O_O

חחחח לא מוסרי

רצח, סמים, עינויים, ביתור, זנות, עירום… הא…

זה בסדר, מי צריך חיים אישיים בכל מקרה…? 😛
—-
כתבה מעולה, תודה על המידע! ^^