CoD: Ghosts – הרשימה המלאה של כל ה Perks: אייקונים, פרטים וחוקים

COD_Ghosts_PERKS-LEAKED

זה עדיין לא רשמי אבל רשימה מלאה שכוללת אייקונים ופרטים של כל ה-Perks במולטיפלייר של גוסטס, דלפה לרשת. הרשימה עוד עשויה להשתנות.

Perks, בתרגום חופשי לעברית זה "הטבה", ואין סיכוי שאשתמש במינוח העברי הזה שוב, כי קוראים מסויימים ממש לא יבינו על מה אני מדבר. אבל, אתם בטח יודעים מה זה, והיום גם תוכלו לבחון את המגוון הרחב שאינפיניטי וורד הכריזה עליו בערב חשיפת סרטון המולטי של המשחק הגדול הבא שלה Call of Duty: Ghosts.

חלק מהרשימה, מוכר לנו מכותרים קודמים, חלק חדשים. הפעם אינפיניטי הלכה על מבנה טיפה יותר מורכב ממבנה ה Perks שאנחנו מכירים. למעשה, לשחקנים יהיו 35 Perks, המפוזרים על פני 7 סגנונות, כמו התגנבות, התנגדות, עירנות, מהירות וכו'.  אחרי שיצרתם את החייל שלכם, או כמו שכבר שמעתם, אפשר גם חיילת, תוכלו להשקיע עד 8 נקודות על שימוש ב Perk, שחלקם יעלו יותר מאחרים. כדי למקסם את היעילות של אותו ה-Perk, יהיה עליכם לוותר על הנשק המשני ועל ציוד ובנוסף, להקצות יותר נקודות – עד 11 נקודות בסך הכל. למרות שהתמונה הזו לקוחה מגרסה מוקדמת של המשחק וצפויה להשתנות כשהמשחק יושק, לא צפויים שינויים מרחיקי לכת, אלא רק כאלה שיפריעו לאיזון של המשחק ברשת.

לחצו להגדלה

שמישהו רק יסביר לי בשביל מה צריך את ה-Perk שנקרא Agility ושאמור להאיץ את מהירות תנועת השחקן? גם ככה בכותרים האחרונים של קול אוף דיוטי השחקנים רצים על סטרואידים…

Call of Duty: Ghosts ישוחרר ב-5 בנובמבר לקונסולות Xbox 360 ו-PS3 וגם ל- Wii U ולמחשב האישי. מהדורות האספנים כבר הוכרזו והמשחק ישוחרר גם לקונסולות הדור הבא.

מקור: Reddit

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

"שמישהו רק יסביר לי בשביל מה צריך את ה-Perk שנקרא Agility ושאמור להאיץ את מהירות תנועת השחקן? גם ככה בכותרים האחרונים של קול אוף דיוטי השחקנים רצים על סטרואידים…"
כל כך נכון!! רק בגלל זה יש לי ספק אם לקנות את החדש…..בבקשה תבדקו אם זה גם ככה במשחק הנוכחי. ותדווחו….בבקשה.
משחק רק black ops 1

בלאק אופס 1 הוא הכותר האחרון ששמר על תנועת שחקן בקצב נורמלי.
קשה לדעת כמה מהיר גוסטס יהיה, בוא נקווה שהמהירות תהיה סבירה