כל השיפורים בבקר החדש של ה-Xbox One


מייג'ור נלסון מככב בסרטון חדש של מיקרוסופט שמתמקד בהבדלים בין בקר השליטה החדש לעומת הבקר הנוכחי. מיקרוסופט טוענת כי מדובר ביותר מ-40 שיפורים ואפילו ניסתה לשלב בו ריחות מובנים…

אחרי שהבוס של האקסבוקס לייב, מייג'ור נלסון, חשף בפנינו את "מה יש בקופסא של ה-Xbox One", חוזר המייג'ור עם סרטון חדש המתמקד בבקר השליטה החדש של הקונסולה הבאה של מיקרוסופט.

הפעם מצטרף אליו לסרטון זולפי עאלם, מנהל חטיבת האביזרים ל- Xbox, וביחד הם מנסים להקיף את כל המידע והשיפורים שנעשו בבקר החדש וגם על האבולוציה של בקרי השליטה של מיקרוסופט לקונסולות שלה. מגוון שיפורי הבקר כוללים בנייה ללא בורג, תא סוללה חדש, שיפור של ה-D-pad ותוספת של משוב לתחושת השחקן. למרות שגם הבקר החדש עושה שימוש בסוללות AA למשל, ה"בטן" שקיימת בבקר הנוכחי נעלמה והסוללות ממוקמות בתוך הבקר.

xbox-one-vs-xbox-360---controller

בקר לגיימר הזועם

כולנו מכירים את הרגע הזה שמשחק או שחקן אחר במולטי, מוציא אותנו מהכלים ויכול לקרות מצב שתרצו להטיח את הבקר לרצפה. אני לא ממליץ אבל במיקרוסופט טוענים כי הבקר החדש יודע לספוג מהלומות קשות של גיימרים עצבניים במיוחד, הודות לחומרים שממנו עשוי הבקר ולמבנה המיוחד שלו. הבקר לא יתנפץ לטענת עאלם. בכל מקרה, אני בטוח שבקרוב נצפה בסרטוני יוטיוב המציגים סצנות שכאלה.

בקר-אקסבוקס-ONE

תמיכה ל-PC? אולי ב-2014

בקר Xbox One לא מוכן כרגע למחשבי גיימרים. למרות שהגיימפד של האקסבוקס 360 היה פופולרי במחשב, בשל חוסר תאימות כרגע, זה לא יהיה פשוט לעבוד עם הבקר החדש על המחשב, לפחות לא כרגע. למרות שזה נראה טריוויאלי, שהרי הארכיטקטורה של הקונסולות החדשות מבוססות PC, מיקרוסופט עדכנה את האתר קוטאקו, דרך המייל, שאנחנו כנראה נקבל תמיכה במחשב רק בשנת 2014.

xbox-360-vs-xbox-one-controller

ניחוחות של גיימפד

XBOX ONE CONTROLLERתאמינו או לא, אבל במהלך הפיתוח של הגיימפד החדש, מיקרוסופט ניסתה לשלב ריחות מלאכותיים בבקר החדש. הצוות של עלים יצר אב טיפוס של גיימפד עם מחסניות של ריחות.

אז בעצם אתה יכול לקבל כמה מחסניות מוגדרות מראש כמו אבק שריפה, גומי שרוף, עשן, פרחים, לדוגמה, תרחיש שיכול להיות: 'היי, אני הולך ביער. כאשר אני הולך ביער, אני אריח את העלווה.

המזל של כולנו הוא שהניסוי הזה לא צלח ומיקרוסופט החליטה לוותר על בקר עם ניחוחות. למרות שמצד שני…

[divider]

בתחילת חודש יוני, חשף אתר סיני תמונות ראשונות של מבט מבפנים על הקרביים של בקר השליטה לאקסבוקס One, קשה להחליט אם התמונות הסיניות אמינות, אבל אני נוטה להאמין שכן.

כל האביזרים לקונסולות של הדור הבא כבר זמינים לרכישה במחיר התחלתי של 25 דולרים (עמדת הטענה) והקונסולה עצמה תשוחרר בחודש נובמבר בגרסת השקה מיוחדת ובמחיר של 499 דולרים.

מקור:  xbox.com דרך kotaku

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות