נשיא סוני חושף איך לקבל את משחקי ה-PS PLUS ל-PS4 גם בלי PS4

שוהי יושידה (נשיא סוני) חושף: אפשר לקבל את המשחקים המוצעים ב-PS Plus ל-PS4 בלי להחזיק בקונסולה, ומידע על הCross Platform בין ה-PS3 ל-PS4.

שירות ה-Playstation Plus של Sony, מציע למשתמשים משחקים בחינם לכל חודש, שניתנים להורדה לזמן מוגבל אך לאחר שהורדו ונוספו לרשימת המשחקים, הם  נשארים שם וניתנים למשחק כל עוד המשתמש בעל חשבון Plus. ידוע שגם ב-Playstation 4 יהיה השירות הזה, לכן נשאלת השאלה: מה אם אני לא רוצה או יכול לקנות את ה-PS4 בהשקה, אבל אני לא רוצה לפספס את המשחקים שמוצעים ב-Ps Plus? מסתבר שאפשר לעשות את זה כל עוד המשתמש בעל חשבון PS Plus דרך ה-Psn web store, כך נאמר על ידי יושידה בחשבון הטוויטר שלו.

adasdasdsd
עוד משהו שפורסם על ידי יושידה בטוויטר, הוא שתהיה אפשרות ל-Cross Platform בין ה-PS3 ל-PS4, מה שיאפשר ששחקנים מה-PS3 ושחקים מה-PS4 יוכלו לשחק ביחד ב-Multiplayer במספר משחקים, אבל הכל תלוי במפתחים ואם הם יפתחו ככה את משחקיהם. 

יושידה
אלו חדשות מעולות למי שרוצה לקנות את ה-PS4 אבל לא בהשקה וכבר יש לו PS3, לא לכולם יש את האמצעים לקנות את הקונסולה בהשקה ויש כאלו שמעדיפים לחכות, עכשיו עם חשבון PS PLUS גם אפשר לאגור משחקים עד שקונים את הקונסולה החדשה, וזה משתלם מאוד. דרך אגב, אותה אפשרות עובדת גם עם קונסולת ה-PS VITA, אז אם מישהו מעוניין לקנות את ה-Ps vita ויש לו PS3 עם משתמש בשירות ה-Ps Plus, אפשר להתחיל לאגור משחקים. 

מקור: dualshockers

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

מגניב 😀