עוד שנה ועוד Quakecon עבר ועוד Doom 4 נעדר

QuakeCon-2013-DOOM-4

דום 4 עדיין בפיתוח אבל id Software לא יכולה לדבר עליו כרגע. אז מתי כן??

Doom 4 נעדר גם השנה מאירוע QuakeCon 2013 והמעריצים שחיכו לראות איזושהי חשיפה או קמצוץ של פרטים חדשים על הכותר הבא בסדרה שעשתה מהפיכה בז'אנר ה-FPS, נותרו מאוכזבים. שוב.

המשחק להזכירכם הוכרז רשמית ב-2008 אחרי שקיבלנו רמזים מג'ון קרמק ([tooltip text="John Carmack" gravity="nw"]ג'ון קארמק, האיש והאגדה, תוכניתן על שייסד את חברת id Software – החברה שהביאה לעולם משחקים פורצי דרך בז'אנר משחקי היריות, כמו Doom, הטירה הנאצית, ואחרים [/tooltip]) ב QuakeCon 2007. עברו מאז איזה שש שנים ובאירוע של שנה שעברה ב Quakecon 2012, ענה קרמק כי המשחק יהיה "מוכן כשיהיה מוכן". בסדר נו, את הסיסמה המוכרת הזו של בליזארד אנחנו כבר מכירים אבל לפחות בליזארד ידעו לשחרר בסופו של דבר את המשחקים הגדולים באיחור אופנתי, ובפרק זמן יחסית סביר.

באפריל השנה דיווח האתר Kotaku כי הפיתוח של המשחק עבר תהליך של איתחול, כלומר מדובר ב"גרסה חדשה" לגמרי כשהחברה זונחת את הפיתוח הקודם ועוברת לפיתוח המשחק לדור הקונסולות הבא.

כשנשאל טים וויליטס, אחד ממייסדי החברה ומנהל הטכני שלה, באירוע האחרון QuakeCon 2013, את השאלה השנתית שהפכה למסורת: "מה קורה לעזאזל עם המשחק Doom 4?" הוא ענה שהחברה כרגע לא יכולה לדבר על המשחק, אבל היא מתמקדת בעיקר ואך ורק בפיתוח המשחק.

בראיון לפוליגון הוא סיפר כי החברה פשוט לא רצה לתקשורת לבשר על כל פיפס של מהלך הפיתוח, הוא גם טוען כי תהליך גיוס עובדים חדשים ומוכשרים הוא תהליך מאוד ארוך:

מערכות ה-PR (יחסי-ציבור) עשויות להוות הסחת דעת לצוות הפיתוח. ההודעה שלך לעיתונות יכולה לקבל בקלות דילול אם אתה לא זהיר. קח לדוגמא את Bethesda למשל, הצלחה גדולה – לעזאזל, תסתכל על השקת Skyrim, שהייתה כמעט תשעה חודשים!
אחת הבעיות שנכנסנו  לפרויקט היתה כשרצינו להגדיל את  האולפן ולחפש כשרון גדול, שאמרנו, 'היי, אנחנו הולכים להפוך את 4 Doom למשהו אחר. חשבנו, 'אם אנחנו אומרים לאנשים שאנחנו הולכים לעשות משחק Doom אחר, נצליח למשוך כשרונות גדולים של אנשי פיתוח. בפועל, זה לוקח נצח לגייס אנשים. זה לוקח חודשים לגייס אדם אחד. אבל כן, זה היה בזמן. אבל שוב, כמו שאמרנו, עכשיו אנחנו יעילים. זה קשה למפתחים תמיד צריך לעשות הדגמות, ללכת לאירועים ומופעים, ובסופו של היום, השקה גדולה היא חשובה למשחק, אבל משחק נהדר הוא חשוב להצלחה.

לפחות, אנחנו יודעים ש Doom 4 נמצא עדיין בפיתוח ושהחברה מתמקדת אך ורק בו, ועל חשבון Rage 2.

Quakecon 2014 יהיה כנראה "ה"אירוע שבו ייחשף המשחק. או שלא.

[divider]

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אולי הם באמת רוצים לעשות משחק שיגרום לאנשים יתקף לב

אני בטוח שהם יראו את המשחק הסופי גם בעוד שנתיים-שלוש אנחנו ניראה מדהים אנשים היו בהלם

חסר להם שלא 🙂