אקטיוויז'ן: הקונסולות של הדור הבא פוגעות במכירות של Call of Duty: Ghosts

Call-of-Duty-Ghosts-pre-orders-sale

הסוס מתחיל להתעייף? המכירות המוקדמות של Call of Duty: Ghosts מציגות ירידה לעומת בלאק אופס 2. אקטיוויז'ן מאשימה את הקונסולות של הדור הבא

המעבר הקרוב לדור חדש של קונסולות משפיע על המכירות המוקדמות של הכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי  Call of Duty: Ghosts, כך על פי מנכ"ל Activision Publishing, אריק הירשברג. במהלך שיחה עם המשקיעים לאחר דיווח התוצאות הכספיות של החברה לרבעון, ציין הירשברג כי ההזמנות מראש למשחק CoD: Ghosts הן "הרבה מתחת לקצב השיא, ההגדרה שנקבע על ידי Call of Duty: Black Ops 2 בשנה שעברה", וכי האשמה היא בהגעתן הצפויה של הקונסולות פלייסטיישן 4 ו-Xbox One.

המחקר שלנו מצביע על כך שהצרכן מהסס לרכוש את המשחק בשל בלבול באם הוא מתכוון לעבור לפלטפורמה חדשה, אך למרות מספרי ההזמנה מראש הנמוכים יותר, מדדים מרכזיים אחרים , כגון מספר האנשים ששיחקו בחודש וכל יום, כמות מכירות DLC והמעורבות הקהילתית, כולם גבוהים מהשנים הקודמות.

הוא גם רמז לכך שהמעבר לתת מותג חדש כמו Ghosts משפיע על המכירות וציין כי הזמנות מראש הן יותר מכפול מזה של Call of Duty: Black Ops, הפעם האחרונה שאקטיוויז'ן הציגה תת מותג חדש של קול אוף דיוטי.

COD GHOSTS PS4 XBOX ONE

אקטיוויז'ן לא לבד

לא רק אקטיוויז'ן מייחסת לקונסולות של הדור הבא השפעה לרעה על המכירות, גם למלכת הסדרות הנצחיות – EA עושה זאת. נשיא EA Sports פיטר מור, מסר לאחרונה דברים דומים, כשדיווח על הזמנות מראש "רכות" לכותרי הספורט של הדור הנוכחי ככל שאנו מתקרבים להשקה של PS4 ו-Xbox One. שמישהו רק יסביר להם שיגיע יום וגם Call of Duty 15, או FIFA 25 זה כבר יותר מדי…

Call of Duty: Ghosts הוכרז רשמית בשבוע שעבר לקונסולת ה- Wii U. בתחילת יולי, חשפה אקטיוויז'ן את מפת הבונוס למולטיפלייר של המשחק (שייחשף ב-14/8), שתיקרא Free Fall ותוענק למי שיבצע הזמנה מוקדמת למשחק. המפה תכלול אלמנטים סביבתיים ודינמיים חדשים.

שלשום העלה מארק רובין, מפיק המשחק,  סרטון קצרצר באורך שש שניות של צילום מסך ממצב המולטיפלייר של המשחק שמציג אפשרות ל “Squads”.

המשחק ישוחרר ב-5/11 לקונסולות Xbox 360 ו-PS3 וגם למחשב האישי. המשחק ישוחרר גם לקונסולות הדור הבא לכשתהיינה זמינות.

מקור: joystiq

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
9 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מאמין שהמשחק ימכור חזק

אני בטוח

קצת חבל, לדעתי גוסטס נראה טוב.

מודרן וורפר 3 היה… סביר (סינגלפלייר שדפק את הסדרה; מולטיפלייר מזדקן), ובלקאס אופס 2, למרות שהיתה לו עלילה מעולה, לא חידש שום דבר והיה דיי מכוער מבחינה גרפית.

MW2 המולטי של הסדרה נחלש אחרי
גם העלילה בלאגן אחד שלם וכבר לא כיף
סיימתי בכוח

אני דווקא בפעם הראשונה הולך לקנות את הקולאוףדיוטי

מקנא בך
אני קניתי את כולם ושיחקתי ברשת בכולם
מרגיש שהסדרה כבר חוזרת על עצמה 🙁

הסוף שלהם מתקרב אם לא המשחק הזה המשחק הבא כבר ירד במחירות לגמרה

המעריצים ימשיכו לקנות

חחחחחח תירוצים
נמאס כבר מהמחיזור של קולאוףדיוטי!!!