עלילת הקמפיין של Battlefield 4 נחשפת

באטלפילד-4-עלילה-קמפיין

ארצות הברית רוסיה וסין. 3 המעצמות הגדולות הולכות "להפגש" בכותר הבא בסדרת באטלפילד כשעלילת הקמפיין נחשפת וגם הדמויות. כמה זה קרוב לשמועה הסינית הגדולה של חודש מרץ?

העולם נמצא על סף תוהו ובוהו, סין עומדת להתפוצץ, אתה והיחידה שלך, יכולים להצית עימות גלובלי (מלחמת עולם). ברוכים הבאים ל-Battlefield 4. בקמפיין תגלמו את סמל דניאל רקר, חבר ביחידת עלית העונה לשם תומבסטון (Tombstone). אתם מנווטים בין כל המהומה, בנסיון לשמור על התקווה האחרונה לשלום.

בזמן משימה סודית בבקו (Baku) שנמצאת באזרבייג'אן, משימת מודיעין פשוטה כביכול, היחידה שלכם נחשפת, וכעת עליכם להילחם בגלים של רוסים במטרה לברוח. בדרך חזרה לסיפון, המודיעין שאספתם מאשרת חשדות קודמים. האדמירל הסיני, צא'נג, מתכנן לעשות צעד מפתיע בסין ואם זה יקרה, רוסיה תגבה אותו.

לאחר שהמשימה הושלמה, אתם נשלחים לשגנחאי (Shanghai) למשימה נוספת, גם היא סמויה, במטרה לחסל מבוקשים. בזמן הכניסה לעיר, ישנה המולה גדולה סביב ארצות הברית, מכיוון שישנם חשדות שהיא הייתה מעורבת ברציחתו של ג'ין ג'יי (Jin Jié), מנהיג עתידני ושוחר שלום. האדמירל צ'אנג ביטל את הבחירות, על-מנת להצהיר על ממשל צבאי. בנתיים, הצי הימי של ארצות הברית ורוסיה, מיקמו את עצמן בחוף של סין, מהר מאוד המצב מסלים וממבט מלעמלה, אפשר לדמיין חבית נפץ שמחכה לניצוץ.

battlefield-4-singleplayer

בשנגחאי, מפגינים מתעמתים עם המשטרה וכך הרחובות הופכים להיות לתוהו ובוהו. טומבסטון הצליחו להגיע למבוקשים, אשר בינהם נמצא גם סוכן CIA שקורא לעצמו לאסלו ו. קובוק (Laszlo W. Kovic). מדובר באדם מסתורי, אך זה לא מנע מצבא סין לחפש אחר מישהו כמוהו בטירוף. ביחד אתם מפלחים את דרככם, דרך ההמולה הגדולה, בדיוק בזמן שרוב העיר (שנגאחי) מנסים גם כן לברוח. אלה שנלקחו על ידי יחידת טומבסטון הפכו לפליטים על הסיפון. בזמן שהתקשורת בינכם מתה, אתם נוסעים לסינגפור, על-מנת לפגוש ב-2 יחידות אחרות של צבא ארצות הברית שנעלמו.  כאשר אתם מגיעים לסינגפור, אתם מזדעזעים למראות שבאים כנגד עינכם, מראות של אש ובעיקר מהומה, ספינת הדגל שלכם שוקעת וכל הצי נכחד. מפה והלאה, שום דבר אינו ידוע.

Battlefield 4 Leaked GDC Screenshot 03

הדמויות

לצידכם, יילחמו עוד לוחמים אמיצים, בואו נכיר חלק מהם.

Clayton Pakowski BF4

כינוי: פאק (PAC).

שם: קלייטון פקוסקי (Clayton Pakowski).

גיל: 27.

תפקיד: רופא קרבי בצי.

קריאה: טומבסטון 4.

נראה לאחרונה: בסרטונים "Fising in Baku" ו-"Angry Sea".

Kimble Graves BF4

כינוי: אייריש (IRISH).

שם: קימבל גרייבס.

גיל: 32.

דרגה: סמל ראשון.

קריאה: טומבסטון 3.

נראה לאחרונה: בסרטונים "Fising in Baku" ו-"Angry Sea".

[divider]

המשחק Battlefield 4 ינחת בישראל בתאריך ה-1 בנובמבר, למחשב האישי ל-Playstation 3 וה-Xbox 360. המשחק ייצא לקונסולות הדור הבא  גם כן, בעת השקתן.

מקור: blogs.battlefield

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

האמת שהעלילה דווקא נשמעת טוב!

מה אם הבחורה אנה?

אנה נחשפה בקצרה, כרגע לא ידוע באיזה שלב של הקמפיין היא תשתלב, אם יגיע מידע כזה, נדאג לעדכן (:

גדולים אתם גיימפרו!
תודה