תורם אלמוני שילם חצי מיליון דולר לשחרור ג'סטין קרטר בערבות

גיימר טקסס

התפתחות מעודדת בפרשיית הגיימר הכלוא מטקסס: משפחתו של ג'סטין קרטר, זכתה לתרומה בסך 500 אלף דולר מתורם אלמוני, כדי שתוכל לשחרר בערבות את בנם לקראת השימוע ב-16/7

אתר החדשות MSNBC מדווח כי "השומרוני הטוב" תרם את כל הסכום לשחרורו של ג'סטין קרטר, שלפני שבוע דווח ע"י אביו כי הוא חווה התעללות בכלא והועבר לבידוד מחשש שיתאבד.

עורך דינו של ג'סטין קרטר, דון פלנארי, אישר כי קרטר שוחרר בערבות ביום חמישי, 11 ביולי, ויישאר בביתו עד לשימוע הקרוב בבית-המשפט, שיתקיים ב-16 ליולי.

הסיפור התחיל בחודש פברואר, כשג'סטין קרטר שיחק במשחק "League of Legends", כשלאחריו, בדיון בפייסבוק, שחקן אחר כינה אותו 'לא שפוי' ותגובתו של קרטר, שלא איחרה לבוא היתה:

אה, כן, אני דפוק בראש אמיתי! אני הולך לבצע ירי המוני בבית הספר מלא בילדים ואחר-כך לאכול להם את הלב בעודו פועם.

אישה קנדית שראתה את התגובה, חיפשה את הכתובת של ג'סטין קרטר, וגילתה כי הוא גר קרוב לבית ספר יסודי, והחליטה מיד להתקשר למשטרה ולדווח על מה שנראה בעיניה כאיום טרוריסטי. קרטר נעצר חודש מאוחר יותר, והוכנס לכלא. לאחרונה הוא חגג את יום הולדתו ה -19 מאחורי סורג ובריח.

בחודש אפריל, חבר מושבעים גדול במחוז קומאל, טקסס, האשים את קרטר בביצוע איום טרוריסטי, ושופט קבע ערבות בסך 500,000 דולר. סכום שהוריו לא הצליחו להשיג עד אתמול, למרות העצומה שהקימו באינטרנט.

האישום הוא פשע מדרגה שלישית במדינת טקסס, שעשוי להוביל למאסרו של קרטר לתקופה של עד 10 שנים.

נעדכן לאחר השימוע הקרוב.

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סוף טוב, הכל טוב.

חולי נפש האמריקאים האלה
חשבתי שהם טובים בפרופיליזציה