GameStop: אזל המלאי של הפלייסטיישן 4

PS4 אזל המלאי

אם רציתם עוד הוכחה לבהלת הקניות של קונסולת הדור הבא של סוני, ה-PS4, קיבלתם. רשת החנויות GameStop מדווחת כי אזל לה המלאי.

בסוף החודש שעבר, רשת החנויות של GameStop קיבלה אור ירוק על ידי סוני "לפתוח את הסכר" להזמנות מראש PS4 בכמות "בלתי מוגבלת". עכשיו, GameStop נאלצת לסגת אחורה ולהפסיק למכור את המהדורה הסטנדרטית של ה- PS4, שפשוט אזלה מהמלאי.

המהדורות היקרות יותר עדיין זמינות (מוגבל ליחידה אחת למשק בית), וייתכן שתוכלו להזמין מראש בחנות המקומית שלכם (לא בישראל, עדיין) לפני שגם שם המכסה תגיע לסוף, אבל זה ברור כי הזמנה מראש, ככל שצרכנים יקדימו לעשות זאת, כך ייטב.

PS4-GAMESTOP

מצד שני, מהדורת ה-Xbox One שמחירה כזכור 499 דולרים, עדיין זמינה ברשת GameStop. זה לא אומר הרבה, כי מצד שלישי, אף אחד לא באמת יודע כמה יחידות הקצתה כל אחת מענקיות החומרה, מיקרוסופט או סוני לטובת הרשת. באמזון למשל, הקונסולה של סוני עדיין זמינה.

מגזין הגיימינג Edge התמקד במהדורה האחרונה שלו במלחמת הקונסולת של הדור הבא. הקונסולה של סוני, PS4, מול קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט, Xbox One. המגזין קבע נחרצות כי קונסולת הדור הבא של סוני, הפלייסטיישן 4, היא הקונסולה המומלצת כרגע לגיימרים והאופציה היחידה.

הקונסולות של הדור הבא הספיקו כבר לנפץ שיאי מכירות באמזון, וסוני העלתה לאחרונה את תחזית המכירות לפלייסטיישן 4, שצפויה לצאת בתקופת החגים השנה, במחיר של 399 דולרים.

מקור: gamingreality

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות