חיי הראווה של דון מטריק: "חי כמו שייח' סעודי, מגיע לעבודה במטוס פרטי, מבחר מכוניות פרארי, למבורגיני ולוטוסים"

דון מטריק, הבוס הגדול של האקסבוקס שפרש ממיקרוסופט, אוהב לחיות טוב והוא כנראה גם יכול להרשות לעצמו. המגזין העסקי Fast Company מצייר קווים לדמותו של האיש ולא פוסח על חיי הראוותנות שלו.

מטריק אוהב משחקים. בגיל 17 הוא פיתח משחק ביחד עם חבר ומכר אותו ל-EA במיליון דולר. אפילו היום, כשהוא נושק לגיל 50, הוא עדיין נרגש ממשחקים ואם תשאלו את עמיתו במיקרוסופט,  פיל ספנסר, ראש אולפני מיקרוסופט, הוא יעיד עליו שאם אתה רוצה לראות את האור ניצת במטריק, תוליך אותו לאולפן פיתוח.

מטריק, שכיהן עד לפני מספר ימים כנשיא עסקי הבידור האינטראקטיביים בחברת מיקרוסופט, כשבפועל הוא היה האיש והבוס הגדול מאחורי הקונסולה של מיקרוסופט- האקסבוקס, הצטייר כמנהל קשוח וחסר סבלנות ששואף למצוינות עוד בימיו כמנהל צעיר בחברת EA. 

דון מטריק, 1983

כמנהל צעיר הוא דאג בעיקר לכך ש-EA תשחרר משחקים בזמן, "באמצעות מסע הפחדות כלפי העובדים", טוען בינג גורדון, ראש הקריאייטיב לשעבר בחברה. את חוסר הסבלנות שלו אנחנו זוכרים כשאמר אחרי E3 ש"למי שאין חיבור לאינטרנט שיקנה Xbox 360".

מקורות המגזין טוענים כי הפרישה של מטריק ממיקרוסופ היתה בהשראת הרה-ארגון המתרחש בימים אלה, אך בעיקר מהעובדה שהוא לא היה מקבל תפקיד גדול יותר במיקרוסופט.

צי מכוניות יוקרה, מטוס פרטי, סלבס וגם יש לו בית גדול. מאוד.

זה כנראה התחיל בגיל 20 כשהוא רכש את מכונית הפרארי הראשונה שלו. היום הוא מחזיק מעל 12 מכוניות פרארי, מספר מכוניות למבורגיני ולוטוס, כדי שיהיה מה לאחסן ב-10 החניות המקורות שיש ברשותו.

לעבודה הוא אוהב להגיע עם המטוס הפרטי שלו, בכל זאת הוא גר בבית הכי גדול בקולומביה הבריטית (הפרובינציה המערבית ביותר של קנדה), ששווה 28 מיליון דולר ושטחו 2300 מטר רבוע.

מבט מלמעלה על הבית של מטריק. קרדיט: kotaku

מטריק גם אוהב להתרועע עם סלבריטאים כמו סטיבן שפילברג, שהולך להפיק את סדרת הטלוויזיה "היילו" שנחשפה בערב שבו חשף מטריק לראשונה את קונסולת Xbox One  וגם עם ג'ורג' לוקאס, אגדת מלחמת הכוכבים.

מימין לשמאל- סטיבן שפילברג, צטריק וג'ורג' לוקאס

סביר להניח כי בעתיד, נכתוב עליו הרבה פחות ממה שאנחנו רגילים, אחרי שהוא כבר לא קשור למיקרוסופט ולאקסבוקס אלא לחברת זינגה ומשחקיה החברתיים. השמועה כרגע מדברת על כך שהבוס הבא של האקסבוקס יהיה דווקא אשה.

מקור: fastcompany

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות