H-Hour עשוי להיות ה- SOCOM של ה-PS4. למרות שהוא מפותח ל-PC

פרוייקט מימון חדש בקיקסטארטר בשם H-Hour: World's Elite מתיימר להיות ההמשך הרוחני למשחק היריות הטקטי SOCOM II שהוכרז ל-PC וגם ל-PS4. תלוי כמה כסף יגויס.

בשנה שעברה, הודיעה סוני כי היא סוגרת את האולפן שהיה אחראי לפיתוח משחקי SOCOM, הסטודיו Zipper Interactive נסגר ולא ידוע כרגע מה עלה בגורלה של סדרת משחקי היריות הטקטית והבלעדית לפלייסטיישן. מה שבטוח זה שהכותר האחרון,  SOCOM 4: U.S. Navy SEALs ששוחרר ב-2011, לא התקבל בברכה והמעריצים עד היום מבכים את מותה של הסדרה ששרדה עשור שלם, עוד מתקופת ה-PS2.

H-Hour World's Elite

למרות שסוני הכריזה לאחר הסגירה שהיא לא מתכוונת לוותר על המותג ושהסדרה צריכה רענון, לא קיבלנו שום מידע על איזשהו המשך, ונכון לכתיבת שורות אלו, הסדרה למעשה לא קיימת. אולי הפרוייקט החדש H-Hour: World's Elite יחזיר עטרה ליושנה.

H-Hour: World's Elite

דייויד סירס, המנהל הקריאטיבי של משחקי SOCOM המקוריים רוצה להביא לנו יורש רוחני למשחקיה הראשונים והמעולים ששוחררו לפלייסטיישן 2.

SOCOM II ל-PS2

המשחק החדש יהיה למעשה רימייק ל  SOCOM II: U.S. Navy SEALs, משחק יריות טקטי צבאי המבוסס על צוות ששוחרר ב 2003/4 ל-PS2. הגרסה הראשונה של המשחק מבטיחה להביא גרסת PC שכוללת לא פחות משש מפות, ארבעה מצבי משחק חדשים, וכלי ניהול לקהילה ולקלאנים. דייויד טוען כי הוא מודע לבקשת המעריצים לפיתוח גרסאות HD לכותרים הראשונים, והוא רוצה להדגיש שזה לא המצב כאן, כי מדובר בפיתוח חדש מהיסוד, הרבה יותר מציאותי ושמבוסס יותר על צוות- הדבר האמיתי.

H-Hour: World's Elite הוא כמה קילומטרים בהמשך הכביש שנסענו עם סדרת SOCOM.[..] לא מדובר בגרסת HD שהמעריצים מבקשים, אלא מדובר בדבר האמיתי, משחק המשך שפותח מהיסוד. אנחנו בונים את היורש הרוחני למשחקי SOCOM, מציאותי, מרובה משתתפים ומבוסס בעיקר על עבודת צוות.

חברת הפיתוח שתעמוד מאחורי המשחק הזה היא SOFstudios וכרגע ניתן להתרשם רק מתמונות קונספט ובעיקר מהבטחות. על הפסקול תנצח Penka Kouneva שתרמה למשחקים גדולים כמו Gears of War 3 ו-  Transformers, אז כמה כסף צריך בשביל שהפרוייקט יצליח?

המטרה הראשונית היא סכום של 200 אלף דולר שיאפשר לחברה לפתח דמו ולהציג אותו. כרגע הסכום עומד על כ-45 אלף דולר ונותרו עוד 20 יום למימון. דייויד מבטיח כי אם החברה תגייס חצי מיליון דולר היא תוכל לסיים את הדמו ואף לשחרר אותו לקהל הרחב ואם היא תגייס 1 מיליון דולר, נוכל לקבל גרסת אלפא. 1.5 מיליון דולר יאפשרו לחברה לסיים את הפיתוח של המשחק ל-PC ובעבור סכום של 2 מיליון דולר, החברה מבטיחה גם לפתח כותר לפלייסטיישן 4. להלן הרשימה המלאה ושיהיה להם בהצלחה!

מקור: kickstarter

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות