Pokémon X and Pokémon Y – שלושה סרטונים חדשים וים של תמונות

Pokemon-X-and-Pokemon-Y

3 סרטוני גיימפליי חדשים נחשפו במסגרת תערוכת E3 2013. הסרטונים מציגים את הערים החדשות, הפייה החדשה, דמויות ותכונות של המשחק פוקימון X ו-Y שישוחרר להזכירכם, בכל העולם ב-12 ללאוקטובר 2013.

Pokémon X ו- Pokémon Y הוכרז בינואר השנה ל-3DS ונחשפו לשלושה פוקימונים חדשים שייקראו- Chespin, Fennekin, וFroakie. תערוכת המשחקים הגדולה של השנה, E3, מביאה לנו 3 טריילרים חדשים למשחק וביחד עם הטריילר האחרון ששוחרר לפני חודש, הנה כל הארבעה:

הסרטון הראשון נותן לכם מבט על גיבורי ההרפתקה החדשה בפוקימון X ו-Y, כמו גם פוקימון חדש שהתגלה זה עתה:

בסרטון השני ממשחק פוקימון X ו-Y תוכלו לגלות את סוג הפייה החדשה, לפגוש את Noivern ו-Vivillon, ולבדוק את תכונות משחק פוקימון החדש.

http://www.youtube.com/watch?v=gmywDbnC5oc

בסרטון השלישי, תוכלו לפגוש את Clauncher, Skrelp, וגם את Talonflame, הפוקימון האחרון שנחשף לפוקימון X Y! צפו בטריילר המשחקיות החדש ביותר כדי ללמוד יותר על הפוקימונים החדשים ולבדוק את תכונות המשחק האחרונות, ובכלל זה קרבות בשמיים ומפגשי ערב רב:

בסרטון הרביעי והאחרון, מבט ראשון על ערים חדשות באזור Kalos. תוכלו לפגוש דמויות מגניבות כמו שירן, טיירנו, טרבור, סרינה, וCalem, כמו גם את מנהיגי אזור זה. לבסוף, מבט על פוקימון החדש, הכולל Flabébé, Litleo, Scatterbug, ו-Spewpa!

תמונות חדשות

הבשורה הגדולה ביותר למעריצי הסדרה היא, שפוקימון X ו-Y ישוחרר ברחבי העולם בו זמנית, להבדיל מהמשחקים האחרונים בסדרה שהושקו לראשונה ביפן, עם גרסות האמריקניות ואירופיות שהגיעו כעבור מספר חודשים.

תוכלו להתרשם מתמונות הקונספט של חלק מהדמויות כמו גם תמונה אחת גדולה של קטעי משחקיות:



Pokémon X and Pokémon Y ישוחרר ב-12/10 בכל העולם לנינטנדו 3DS.

קרדיט תמונות: AGB

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

רגע רגע רגע אחדדדדדד, פייה?

פוקימון, אני לא מכיר במשחק הזה כחלק מהסדרה! יאללה זזתי לשחק פוקימון צהוב!

אני חייב להודות שהפוקימונים במשחק הזה מכוערים ולא מקוריים. נינטנדו, מה קורה לך בשנים האחרונות!?