Batman: Arkham Origins / Blackgate – תמונות חדשות וסרטון הדמו מ-E3

Batman--Arkham-Origins-E3

גלריות תמונות חדשות מ-Batman Arkham Origins וגרסתו לקונסולות הניידות נחשפו, והן מציגות את נבלי DC, ביין (Bane), ואנרכיה (Anarky) עושים גיהינום על פני האדמה ברחובות גות'ם, בעוד באטמן "מחבר" בין אגרופיו, ברכיו, ורגליו לבין גופות של אנשים אחדים.

המשחק השלישי בסדרת Batman Arkham המצליחה של Warner Bros, שלא כמו השניים הקודמים, יפותחו באולפן פנימי של החברה במונטריאול,Batman Arkham Asylum & City שפותחו אצל Rocksteady וזכו לציונים משובחים, סיבת החלטת Warner להחלפת המפתחת לא ידועה. המשחק החדש בסדרת באטמן, Batman: Arkham Origins, נחשף לראשונה באתר של Gameinformer, כטיזר למהדורת מאי של המגזין, ואת כל פרטי החשיפה תוכלו לקרוא כאן. במקביל, ברשת נשמעו טענות שחוששות לאיכות המשך המשחק, וב-E3, כאשר הוצג המשחק, היה נראה כי לא ניזוק ואף שופר.

הנה כל התמונות ומצגת מלאה של סרטון הגיימפליי מאירוע E3 2013:



Batman Arkham Origins ישוחרר ב-25 לאוקטובר לקונסולות Playstation 3, Xbox 360, Wii U ולמחשב האישי. לא הוכרזו עדיין גרסאות לקונסולות הדור הבא.
Batman Arkham Origins Black Gate ישוחרר בלעדית לקונסולה הניידת של סוני, Vita ולניידת של נינטנדו- 3DS,  כמשחק דו-מימדי (2D), קטן ושונה מהגרסא הרגילה.

ולקינוח, מצגת מלאה של המשחק מהתערוכתה של סוני ב-E3:

קרדיט תמונות: AGB

[divider]

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות