Call of Duty: Ghosts- חשיפה ראשונה לגיימפליי תתקיים בשידור חי ב-9 ליוני

שידור חי של תכנית בשם Call of Duty: Ghosts – All-Access תתקיים ב 9/6, יום לפני E3 שבה נקבל פרטים חדשים וגיימפליי ראשון מהמשחק הבא בסדרה. יהיה גם הרבה בלונד.
החבר'ה מאינפיניטי רוצים להעניק למעריצי הסדרה, יום לפני פתיחת אירוע E3 שידור חי באורך 30 דקות של מבט בלעדי ראשון לגיימפליי של המשחק Call of Duty: Ghosts, כמו גם סרטון בלעדי מאחורי הקלעים, צילומים, ראיונות עם צוות Infinity Ward, ועוד. .

המארחים יהיו  ג'ף קילי (המארח הידוע של GameTrailers TV)  וג'סטין אזריק.  אז סמנו ביומן, יום ראשון הקרוב Call of Duty: Ghosts – All-Access

למי שלא מכיר את ג'סטין אזריק (Justine Ezarik) , כבר ראינו אותה באחת התכניות לפני השקת MW3. מדובר בסלבריטאית יוטיוב מפורסמת שיש לה כבר מיליון וחצי מנויים וכמעט 300 מיליון צפיות. גרפיקאית בת 26 שבזכות כישורי העריכה שלה (כן) , האובססיה שלה למוצרי אפל והנטייה שלה לגיימינג, אבל בעיקר הבלונד שבשערה, כל אלה השיגו לה בסיס מעריצים רחב במיוחד של גברברים צעירים וחובבי טכנולוגיה מכל העולם.

ג'סטין אזריק
כישורי עריכת וידאו

השידור יועבר בשידור חי באתר הרשמי של המשחק Callofduty.com.

Call of duty: Ghosts זכה לחתום את ערב ההכרזה של קונסולת Xbox One, ואקטיוויז'ן לא חשפה גיימפליי למשחק אלא הסתפקה בסרטון סינמטי.

למרות שהחברה הכריזה כי המשחק החדש מפותח על מנוע גרפי חדש, נודע לנו מפי אחד המפתחים הראשיים של החברה כי הנתון הזה לא מדויק והמשחק מפותח למעשה על מנוע קיים שעבר שיפוץ, בדיוק כמו כל משחק בסדרת CoD מאז 2005.

מקור: community.callofduty

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות