PES 2014: מנוע ה-FOX מבטיח שיפורים רדיקלים

pes2014-BOX

Konami, מפתחת המשחק PES 14, פרסמה היום רשימה ארוכה של אפשרויות שיהיו כלולות במערכת החדשה FOX שתריץ את המשחק PES 14 מטכנולוגיה של TrueBall עד להתחזות של הדור הבא.

בהודעה שנמסרה לעיתונאות, Konami הציגה את המנוע החדש ואת שלל האפשרויות. להלן סיכום החידושים במשחק:

  •  "TrueBall Tech" – האפשרות הגדולה והחשובה ביותר אשר מציעה סביבה של 360 מעלות, שליטה על 2 הרגלים שתראה כיצד הכדור יזוז ותשפיע על הנגיעה הראשונה בכדור של השחקן.
  •  "Motion Animation Stability System" – המערכת דומה למערכת " Player Impact Engine" שנמצאת ב-FIFA והיא תשפיע על התוצאה של התנגשות בין שחקנים או קרב על הכדור, התוצאה תהיה על-פי קריטריונים של גובה ומשקל.
  •  Heart mechanic – המערכת מבטיחה להוסיף אלמנט של רגשות למשחקים, לדוגמה אם אתם משחקים במשחק חוץ, אז האהדה של האוהדים תגרום לקבוצה שלכם להיות מושפעת מכך, ההשפעה תהיה לרוב מנטאלית.
  • "PES ID" – המערכת תגרום לכם לזהות כ-100 שחקנים שהוקלטו מראש, לפי התנועות שלהם בלבד, בלי לראות את השם שלהם או איך הם נראים.
  • "Team Play" – האפשרות החדשה תתן לכם את ההזדמנות לשחק עד כ-3 שחקנים באותה קבוצה, תוכלו לקבוע אזורים במגרש וחלק אותם בין השחקנים. למשל: שחקן אחד שולט על ההגנה, השחקן השני שולט על הקישור והשחקן השלישי שולט על ההתקפה.
  • "The Core"- האפשרות האחרונה לא מוסיפה שום דבר למשחקיות, אלא היא נוספה בעיקר בשביל האוהדים הכבדים של הכדורגל, הפיצ'ר הזה מראה לכם את כל מה שקורה מסביב למשחק, הכניסה שלכם למגרש והאווירה לצד פנדלים ובעיטות חופשיות טובות יותר.

PES 14

כמובן ש-Konami לא שוכחת מאיפה היא באה – המשחק יכלול את ליגת אסיה עם אליפות מלאה כאשר יש רישיון לכל הקבוצות.

מפתח הקראייטיב קיי מסוד אמר:

לחשוב מחוץ לקבוצה בסדרת משחקים שנתית כמו PES היא לא קלה, אבל המערכת FOX החדשה, אפשרה לנו לפתח רמה כזאת של חופשיות שתגרום לנו לייצר את המשחק בדרך הנכונה, על מנת שיהיה לו ייצוג נכון בז'אנר משחקי הכדוגל. מהרגע שאוהדי הכדורגל ירימו את הבקר ויתנסו במשחק החדש, אנחנו בטוחים שהם יראו שהמשחק לא מוגבל יותר מבחינה טכנולוגית, אלא הם יופתעו בשיפור שהמשחק מקבל ואיכות מצויינת, שהם לא ציפו לקבל מהדבר האמיתי. כל המדיה שאנחנו מפרסמים מגיע מתוך המשחק עצמו, שכרגע הושלם בכ-70 אחוז. אנחנו רוצים שכולם יקבלו הרגשה אמיתית ממוצר אמיתי שנמצא בפיתוח ולא חלום שיווקי.

לבסוף התייחס לפלטפורמות המשחק:

המנוע החדש שלנו יפעל על הקונסולות הנוכחיות, שימשיכו להיות דומיננטיות בשוק, אך המשחק מוכן גם לקונסולות הדור הבא.

PES 2014

pes 2014

PES 2014

למרות הדברים שנאמרו בעבר בקשר ליציאת המשחק לקונסולות הדור הבא המשחק צפוי לצאת לקונסולות ה-Xbox 360, ה- Playstation 3 והמחשב האישי בלבד בהמשך 2013.

 

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות