GTA V למחשב האישי (PC) מופיע באתר הסיקור הרשמי של תערוכת E3

מתקרבים בצעדי ענק לתערוכת E3 2013 ובאתר האינטרנט הרשמי שמסקר את אירוע E3 ביצבץ לו במפתיע GTA V למחשב האישי.

חברת Take-Two Interactive, חברת האם של 2K ורוקסטאר הודיעה לפני כמה חודשים שלחברת 2k לא יהיה ביתן ב-E3 2013. אבל זה לא אומר ש Take-Two לא תהיה בתערוכה. כמו במקרה של נינטנדו, החברה לא מתכוונת לוותר על האירוע החשוב של השנה והיא תקיים מספר פגישות עסקיות בחדרים פרטיים וכל מידע חדש על המשחק GTA V, יהיה זמין אם וכאשר, לעיתונאים בלבד ולא לציבור הרחב.

למרות העובדה לעיל, לאתר E3Insider.com, שנחשב לאחד האתרים הרשמיים של תערוכת E3, יש עמוד למשחק Grand Theft Auto V. מה שמעניין הוא שגרסת המשחב האישי (PC) מופיעה כאחת מפלטפורמות שחרור של GTA V.מה זה אומר? לא ברור. אולי מ- E3 תגיע הבשורה? אולי.

GTA-V-FOR-PC-E3-SITE

היו הרבה שמועות על גרסת ה-PC של המשחק GTA V, כמה קמעונאים גדולים כמו אמזון (צרפת) וחנויות גדולות בדנמרק וגרמניה העלו מכירה של גרסה זו למחשב האישי והציתו את השמועות, ונראה כי  איכשהו ברור שנראה את גרסת ה-PC של GTA V אבל זה לא רשמי עדיין, ולא בטוח שגרסה כזו תושק ביום השקת המשחק לקונסולות.

מצד שני, יכול להיות שנעשתה כאן טעות וכל מידע שהוא לא רשמי, הוא בגדר שמועה. בינתיים תוכלו להתרשם ממפת חדר הישיבות הפרטי של Take-Two כאן.

GTA-V-חדשות

מקור: baziwood.ir

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות