מסתבר שוואלב יודעת לספור עד 3. המשחק Left 4 Dead 3 התגלה ב-SteamWorks

חברת וואלב עשויה לחצות סוף סוף את מכשול הספרה 3, אחרי שמשתמש הצליח להגיע לעמוד של המשחק Left 4 Dead 3 ב-SteamWorks. מה זה אומר לגבי  Half Life 3? כלום.

לכל משחק בסטים יש מספר ID, סוג של תעודת זהות שמופיע בסוף כתובת של משחק, וככל שהזמן עובר והמשחקים מתרבים, המספר הזה גדל. זה התחיל בימיה הראשונים של מערכת סטים, במספרים קטנים דו ספרתיים (10/20/30) כשהמשחק הראשון ששוחרר לסטים למשל (עובדה מאוד חשובה שתשנה לכם את החיים), היה Counter-Strike שהכתובת שלו עדיין store.steampowered.com/app/10. אם תעלו לספרה 20 תקבלו את  Team Fortress Classic וכך הלאה… כשנגמרו לוואלב המספרים, מן הסתם, היא הרחיבה את מספר ה-ID לשלוש, ארבע חמש ושש ספרות, כמו המשחק  Total War: ROME II שעדיין לא שוחרר. לכל משחק יש גם דף תואם ID ב-SteamWorks, כך שלמשחק R2TW למשל, הכתובת תהיה steamdb.info/app/214950.

למה אני מספר לכם את כל זה? כי זו בדיוק השיטה לחשוף פרויקטים בסטים, על ידי הצבת מספרים (למשועממים בלבד). זו בדיוק הדרך שהגיע דרכה משתמש סטים (לשעבר), למשחק Left 4 Dead 3 שמספר ה- ID שלו אגב, הוא 235480. הבחור חשף את דף המשחק ב- SteamWorks וחטף באן משום שהפר את תנאי ההסכם של סטים, בכך שהפיץ את תמונת המסך של העמוד שמצא:

L4D3

מקור: neogaf

[divider]

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

🙂
גייב נואל הוא סוג של גאון

חחחח
הרגת אותי עם הכותרת!!!
תודה אחלה כתבה תותח