הכונן הקשיח ב-Xbox One לא ניתן להחלפה. ה- USB 3.0 יתמוך בכוננים חיצוניים

אחרי ערב ההכרזה של Xbox One מתחילות לעלות כל השאלות ויש כמה עדכונים: הכונן הקשיח של הקונסולה לא ניתן להחלפה, חיבור לאינטרנט לא קבוע אבל הוא קיים בשביל לשחק. תאימות לאחור אין וזה סופי.

האתר engadget מדווח כי הכונן הקשיח של ה Xbox One, שנכון לערב ההכרזה עומד על נפח של 500GB לא ניתן להחלפה או לשדרוג. בשיחה עם מנהל בכיר לתכנון המוצר במיקרוסופט אלברט פנילו, הוא מאשר כי למרות שיש לו שטח אחסון של 500GB, לא ניתן להחליף אותו פיזית  עם כונן קשיח אחר מאוחר יותר במחזור החיים של הקונסולה. הקונסולה, עם זאת, מגיעה עם שלוש יציאות USB 3.0 שתאפשרנה אחסון חיצוני.

xbox-one

האתר Wired מדווח כי את משחקי ה- Xbox One ניאלץ להתקין על הדיסק הקשיח על מנת לשחק, מה שאומר שנפח האחסון של הכונן הקשיח, צפוי להיסתם בשלב מוקדם.

Kotaku מדווח שנכון שהקונסולה לא מצריכה חיבור קבוע לאינטרנט אבל, סגן נשיא פיל הריסון ששוחח עם האתר במהלך האירוע , הודיע שמשתמשים צריכים להתחבר לאינטרנט בכל יום.

אתמול דיווחנו כי הקונסולה החדשה לא תתמוך אחורנית במשחקי Xbox 360, והאתר Cnet מצא לכך אישור בהצהרה של מיקרוסופט:

חומרת  Xbox One אינה תואמת למשחקי Xbox 360. עיצבנו את Xbox One לשחק במשחקי דור חדש לחלוטין, כדי לנצל את מלוא יתרונות של המעבד והכוח האינסופי של הענן. אכפת לנו הרבה על ההשקעה שביצעת ב-Xbox 360, ונמשיך לתמוך בו עם משחקים חדשים וגם יישומים חדשים בעתיד.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אם לא עושים תמיכה אחורה אז הגיעה הזמן להוריד את המנעולים ולהוציא אימולטור לווינדוס. אנשים שילמו כסף בשביל הזבל שמכרתם.

דינו, הקונסולות החדשות מבוססות מחשב
לפחות בארכיטקטורה שלהן
כך שהאימולטור שלך נשמע הגיוני
🙂

תגידו מה אתם צוחקים? 500 ג'יגה זה המון!

הWII U מסוגל לקרוא דיסק ששוקל 25GB מה שאומר שבעתיד יהיו משחקים במשקל כזה בנתיים כל החדשים שיוצאים שוקלים משהו כמו 10-13GB מה שאומר שניתן יהיה להתקין בערך 25 משחקים (חלק מהמשחקים יהיו 25GB וחלק 13GB וכו' וחלק המערכת של הXBOX תתפוס)

בסדר, מדובר בכמות נכבדת של גיגות
אבל אנחנו לא יודעים כמה ישקול משחק של הדור הבא
עם הזמן הנפחים עולים ועולים