Call of Duty Ghosts: סרטון החשיפה של הדור הבא

אירוע חשיפת האקסבוקס החדש נחתם במופע מפתיע שכיכב בו כלב (של הדור הבא) בסרטון החשיפה של IW וגם בבסרטון מאחורי הקלעים. אין גם חדש בגזרת ההרחבות, כי גשמי ה-DLC ימשיכו לרדת ביערות האקסבוקס לפני כולם.

את החלק שנעל את אירוע ההכרזה של Xbox One היה קשה לפספס, מאחר וכולנו רצינו לראות איך נראה המנוע החדש/הדור הבא של חברת IW וסדרת קול אוף דיוטי. אז היו שני סרטונים, הראשון הביא קטעים מאחורי הקלעים של פיתוח הכותר החדש בסדרה, Call of Duty Ghosts כשבאיזה שהוא שלב, בלי לשים לב, הסרטון התמקד בכלב רועה גרמני שכנראה הולך להיות חלק חשוב בעלילה.

ההתעסקות עם הכלב אגב, גררה לא מעט בדיחות על חשבון הסדרה, ואם תראו איפשהו כותר בשם Call of Duty: Dog, תבינו שמדובר בבדיחה.

Call-of-Duty-Ghosts-Reveal-Trailer

נראה כי יש שיפור במנוע של המשחק, אבל מכאן לקרוא לזה מנוע של הדור הבא? אני חושב שקצת נסחפו עם ההגדרה וסתם יצרו יותר מדי ציפיות, למרות שאני בדיעה שהאלמנט הכי חשוב במשחקים כמו קול אוף דיוטי הוא הגיימפליי. לכן, אני אף פעם לא מצפה שמשחק בסדרה יהיה כמו באטלפילד 3 למשל.

חבל גם שלא הציגו גיימפליי מהמשחק, כל הקטעים היו סינמטיים. אבל אוטוטו E3 ובטח נזכה שם לחשיפות חדשות, כולל המשחק הזה.

Call of Duty Ghosts ישוחרר בישראל ב-5/11 ל- PC, PS3, Xbox 360 כשגרסת הקונסולות של הדור הבא- PS4 ו- Xbox One ישוחררו בהתאם לשחרור הקונסולות.

[divider]

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות