מוכנים למשחק מכות בין רובוטים ענקיים למפלצות? Pacific Rim נחשף

חברת הפיתוח Yuke's עובדת על משחק פעולה/מכות חדש בעולם עתידני שהדמויות והעולם שלו מבוססים על סרט המדע בדיוני Pacific Rim.

המשחק Pacific Rim נחשף באתר הדירוג לקולנוע וספרות האוסטרלי. המשחק קיבל דירוג M והוא מכיל אלימות מתונה, עולם פנטזיה ואלמנטים מקוונים, רמז לקרבות אונליין מסוג כלשהו.

המשחק מבוסס על סרט המדע בדיוני של הבמאי גיירמו דל טורו, שעתיד לצאת לאקרנים ב-12 ליולי השנה. הסרט מתרחש בעתיד הקרוב ועוסק בסכסוך בין רובוטים ענקיים הנשלטים ע"י בני אדם , לבין מפלצות ענק שהגיחו מהאוקיינוס השקט. זהו סרטו הראשון של דל טורו מאז Hellboy 2: The Golden Army ששוחרר ב- 2008.

עולם הסרט העתידני של גיירמו דל טורו, יעשה את דרכו לעולם המשחקים, כנראה לקונסולות של סוני ומיקרוסופט כשעל הפיתוח רשומה החברה שאחראית על פיתוח סדרות הלחימה/ היאבקות WWE, ו- UFC, חברת Yuke's היפנית. חברת הסרטים Legendary Pictures חתמה גם על חוזה עם חברת הפיתוח למובייל Jump Games, אז צפו גם לאדפטציה דומה למכשירים הניידים.

חבר פורום NeoGAF חשף כמה צילומי מסך מהמשחק Pacific Rim, ונראה כי המשחק יאמץ את הנוסחה של הסרט, כשמפלצות ורובוטים נאבקים במספר סביבות. סביר להניח כי הוא ישוחרר לפלטפורמות דיגיטליות כמו XBLA ו-PSN.

Yuke's חתמה לאחרונה חוזה עם חברת 2K על המשך פיתוח סדרת ההיאבקות שלה (השם החדש WWE 2K14), לאחר הנסדר עם פושטת הרגל THQ. החברה גם פיתחה בעבר את המשחק Real Steel ששוחרר ל-Xbox Live ו-PlayStation Network, ומבוסס גם על סרט קולנוע (יו ג'קמן).

מקור: VG247

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות