GTFO: בקרוב סרט תיעודי על "אפליה והטרדה מינית של גיימריות"

GTFO-a film about women in-gaming

יוצרת סרטים צעירה בשם שאנון סאן היגינסון, הצליחה לגייס בקיקסטארטר 23,000 דולרים, להשלמת סרט תיעודי בשם GTFO שעוסק בסקסיזם בתעשיית הגיימינג.

הסרט יחשוף את האפליה/הטרדה המינית של נשים בענף הגיימינג ולטענת שאנון, מטרתו של הסרט התיעודי הזה היא לחשוף את החוויות של נשים בעולם המשחקים, גם טובות וגם רעות. הסרט נועד גם לספק צעדים שאנו יכולים לנקוט כדי לשנות את הסביבה לטובה יותר.

 

אני רק גיימרית מזדמנת, ולכן הייתי בהלם לפני כשנה, כאשר חברה סיפרה לי על ההתעללות שהרבה גיימריות בתעשייה סובלות על בסיס יומי. מייד התחלתי לחקור ולצלם סרט תיעודי זה, שכותרתו "GTFO".

hardcore-girl-gamer

הפקת הסרט כבר הספיקה להכין את כל קטעי הראיונות המגוונים, צילומים מטורנירים ועדויות של גיימריות, והמימון שנדרש כרגע הוא לצורך הוצאות נלוות אחרות, כגון זכויות רישוי לקטעי משחקים, תמונות וחומרים שיווקיים.

שאנון מודה שלא כל הגיימרים הם [tooltip text="טרולים" gravity="nw"]טרול- בסלנג האינטרנט, זהו גולש אשר מפיק הנאה מפעולות שלהוב (Flaming), והתחזות לגולשים אחרים ברשת, ובקיצור ספאמר חסר תקנה..[/tooltip] או מתעללים ורבים הם אפילו סוג של תומכים, אך עם כל זאת מדובר לטענתה בתופעה שמצדיקה סרט תיעודי.

העובדה הוא שמדובר בבעיה אמיתית, ואף אחד לא צריך לסבול ולהיקרא במילות גנאי בגלל המגדר שלהם (גזע, דת או הנטייה מינית, לצורך העניין). זה לא רק פוגע בקורבן , זה גם פוגע בדימוי הציבורי של התעשייה, אבל זה גם מרתיע נשים רבות שרוצות להיות חלק מהמדיה החדשה והיצירתית הזו.

פרויקט המימון בקיקסטארטק :


[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות