כל סדרת GTA במבצע של עד 75 אחוז הנחה [סטים]

רוקסטאר במבצע סופ"ש לכל הכותרים הגדולים שלה, כשבראשם משחקי Grand Theft Auto, כל הסדרה במחיר של 12.49 דולרים בלבד. המבצע יסתיים ביום שני 29/4.

אוסף להיטי רוקסטאר – בעבור 29.99 דולרים, אחרי הנחה של 67%, תוכלו לקבל את 4 המשחקים האחרונים והשווים של החברה- Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City, L.A. Noire, Max Payne 3.

אוסף ענק של כותרי הסדרה GTA: דיל שווה ביותר, כל הסדרה, כל המשחקים (7) במחיר של 12.49 דולרים, שזה הנחה של 75%, מה כלול בחבילה- Grand Theft Auto, Grand Theft Auto 2, Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto IV: Complete Edition : אם אתם מעוניינים רק ב GTA האחרון, גם הוא במבצע ענק- 7.49 דולרים, אחרי הנחה של 75% והוא כולל גם את כל ההרחבות. בלי ההרחבות, המשחק יעלה לכם 4.99 דולר בלבד. (בשביל פחות מעשרה שקלים, ההרחבות שוות)

Grand Theft Auto: San Andreas : אם התגעגתם ל CJ או נתקפתם ברגע של נוסטלגיה, המשחק הזה בשבילכם, אחד הטובים בסדרה, במחיר של 3.74 דולר, בהנחה של 75%, שווה כל שקל. גם Grand Theft Auto: Vice City  במבצע ועולה רק 2.49 דולר.

 

Max Payne 3  גם כן במבצע ועולה 20 דולרים, הנחה של 50%, אבל עדיף כבר את אוסף הלהיטים של רוקסטאר למעלה, שכולל גם את L.A. Noire ואת GTA IV.

 

 

Max Payne Bundle: ואם כבר מקס פיין, יש מבצע על שני הכותרים הראשונים בסדרה, שתי יצירות מופת, שעולים יחד 7.49 דולרים, מומלץ!

לקינוחL.A. Noire אם לא שיחקתם, יש לכם הזדמנות לקנות אותו במחיר 7.82 דולרים, הנחה של 60% וכולל את כל ההרחבות.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות