סוני תחשוף בקרוב את ה"עיצוב הפנטסטי" של הפלייסטיישן 4

קונסולת הפלייסטיישן 4 הוכרזה לפני חודשיים בדיוק. קיבלנו אירוע מרשים, משחקים חדשים, תכונות וחידושים ואפילו בקר שליטה חדש. אבל מתי סוני מתכוונת להציג לעולם את הכוכב האמיתי שלה, קונסולת ה-PS4? על פי דיווח חדש, העיצוב הפנטסטי של הקונסולה החדשה ייחשף בקרוב.

דיווח חדש של האתר techhunter טוען כי סוני הולכת להציג את קונסולת הפלייסטיישן שלה שתהיה ב"עיצוב פנטסטי", החשיפה הראשונה תתקיים על פי הדיווח באירוע פרטי שיתרחש לפני תערוכת E3 שמתקיימת באמצע יוני. בתחילת החודש, דיווח האתר PCMAG כי גורם המעורה באסטרטגיית השיווק של סוני, אמר כי החברה  צפויה להציג את הפלייסטיישן 4 לפני תערוכת E3 אבל באירוע תקשורתי גדול שיתקיים במהלך חודש אפריל או במאי.

ps4-xbox-720-games-to-cost-70

כשנשאל ג'ק טריטון, נשיא ומנכ"ל Sony Computer Entertainment of America , ישר אחרי אירוע ההכרזה של סוני, מתי החברה הולכת להציג את הקונסולה עצמה? הוא ענה: "הייתי מסתכל על אירוע כמו E3 כזמן שבו תוכלו לקבל מבט טוב על הפלייסטיישן 4", ואז הוסיף, "או מוקדם יותר." שלושה ימים אחרי , הוא התראיין לאתר businessweek, והודיע כי הפלייסטיישן 4, לא רק שתוצג בתערוכת E3 הקרובה, אלא שלמשתתפי האירוע תינתן האפשרות לשחק בקונסולה החדשה ולהתנסות בה. אולי אפילו במשחקים החדשים?

סוני אמנם חשפה כמה פרטים נוספים ומידע על הפלייסטיישן 4 (PS4) במהלך כנס מפתחי המשחקים (GDC) האחרון, מעבר למפרט טכני, כמו אפשרויות השליטה של ​​המערכת החדשה למשתמשים, פונקציות חברתיות והממשק החדש שלה. אבל, כולם כבר רוצים לראות איך הקונסולה נראית, לא?

sony-playstation-4-ps4-controller
גבירותיי ורבותיי: הפלייסטיישן 4!

לא שזה כזה חשוב, אבל כמה אפשר להתייחס לקונסולת הדור הבא של סוני כאל בקר השליטה החדש dualshock 4? אנשים פשוט רוצים לראות חודשיים אחרי ההכרזה הגדלה איך נראית אותה קונסולת הדור הבא של סוני.

סוני תשיק את הפלייסטיישן 4 בעונת החגים 2013, השקה עולמית.

ps4_concept_design2_by_gynga

במחנה מיקרוסופט מצד שני, שמועות לא חסרות אך רשמית, לא נחשף אפילו בורג מהקונסולה החדשה. בעוד חודש בדיוק, החברה צפויה לחשוף את קונסולת הדור הבא שלה  (21 במאי). שווה לחכות.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x