סוני: "מחיר הפלייסטיישן 4 ימשוך את הגיימרים במובן הרחב ביותר"

בחברת סוני מתחילים לרמוז לנו על הכיוון של מחיר קונסולת הדור הבא שלה, הפלייסשטיישן 4, נראה כי המחיר הולך להיות אטרקטיבי.

ps4-מחיריש לנו מספיק מידע על קונסולת הדור הבא של סוני. כמובן שאין לנו מושג איך היא נראית כרגע, אבל זה יקרה לבטח עד E3 2013. עוד חלק נעלם מהמשוואה הוא המחיר, שסוני עדיין לא סיפקה. סגן הנשיא בחברת סוני, מיכאל דני, התראיין למגזין Edge ורמז בדבריו על כיוון המחיר של קונסולת הדור הבא של החברה, הפלייסטיישן 4. הוא טוען כי סוני הפיקה לקחים מההשקה המאוחרת של הפלייסטיישן 3, וכי התמחור של ה-PS4 ימשוך את הגיימרים במובן הרחב ביותר:

אני מניח שהדבר הראשון שיש לומר הוא שאנחנו להקשיב וללמוד ולקחת את שיקול הדעת מכל קונסולת השקה שאי פעם השקנו[..] יש עוד הרבה זמן, יש לנו המון מידע עוד לספק על הפלייסטיישן 4. אנחנו נמצאים בשלב הראשוני שרק מסביר את החזון לכולם. חלק מהחזון שהוא יצרנו קונסולה ממוקדת לחלוטין על גיימרים והתמחור ימשוך את הגיימרים במובן הרחב ביותר של המילה.

ps4-xbox-720-games-to-cost-70

האנליסט מייקל פכטר אמר השבוע כי הוא מאמין שמיקרוסופט וסוני עשויות להציע גרסות מסובסדות של קונסולות הדור הבא שלהן כדי להפוך את הפלטפורמות לאטרקטיביות יותר. בחודש שעבר הוא חזה כי משחקי קונסולות של הדור הבא יעלו 70 דולרים.

סוני השיקה את ה PS3 בשנת 2006 ב 499 דולר ליחידה, גרסת 20GB. דגם 60GB היה זמין עבור 599 דולר. מיקרוסופט מציעה כרגע (בארה"ב) קונסולת Xbox 360 מסובסדת,  כך שבעבור  99 דולרים, צרכנים יוכלו לקבל את הקונסולה, אך להתחייב למנוי דו-שנתי של Xbox Live Gold במחיר של 15 דולרים לחודש.

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני מעדיף את הפלייסטישן 4 בגלל שהוא יותר חזק חומרתית והוא גם זול יותר ,נראה שמיקרוסופט באמת דפקו את הקונסלה שלהם אין פלא שיותר אנשים בחרו בבפלייסטישן הרבה גם חזק יותר גם זול יותר וגם פחות כסף על האינטרנט

בעוד שלושה חודשים בערך הקונסולות כבר פה
מענין יהיה לראות ביצועים

להיפך

הרבה מהגיימרים משתמשים במחשב בגלל העוצמה שלו יחסית לסוני וXBOX ומוכנים לשלם הרבה יותר מ500$ למחשב שיהיה הרבה יותר חזק מקונסולה

מסכים איתך, רק מבאס שהרבה משחקים לא מגיעים לפיסי 🙁