גיימר התחזה לנכה וסחט מעל 20 אלף דולר מתרומות. נתפס בשידור חי

גיימר בשם אנג'ל המילטון, שידוע יותר בכינוי " ZillianOP ", הונה את צופיו בערוץ Twitch.tv שלו במשך למעלה משנה, כשגרם להם להאמין שהוא היה משותק בפלג גופו התחתון ומרותק לכסא גלגלים. השבוע, במהלך שידור חי, הוא פשוט קם והלך.

 

[dropcap]ע[/dropcap]ידן האינטרנט חושף בפנינו נוכלים מכל הסוגים. ערוצי השידורים החיים, מתגלים לעיתים כפלטפורמה נוחה ויעילה לנוכלים ולאינספור הונאות וירטואליות. גבר מזוקן בכיסא גלגלים, גיימר שהעביר שידורים חיים באינטרנט בשנים האחרונות קם לפתע והסתובב בשעת לילה מאוחרת. אין ספק, שמדובר בלא פחות מנס רפואי. סיפורו של הנבל התורן, ZillianOP:

zilianOP-cheater

ZillianOP היה מוכר לצופיו בשנתיים האחרונות כבחור נכה, משותק לכסא גלגלים. חובב גיימינג שבסך הכל רוצה להנות ולהעביר בשידור חי סרטוני גיימפליי שלו. אנג'ל המילטון שיחק והזרים משחקים כמו World of Warcraft ודיאבלו 3 תוך כדי גריפת תרומות בסכום של מעל 20,000 דולר. התמיכה הכספית שקבל משחקנים טובי לב שימשה בעיקר לאבזור החדר המפואר שלו ולציוד מחשב מתקדם ואף ספקה לו את האמצעים לנסוע לטיול עם החברה שלו, פנטוריה,  שותפתו למזימה שהיתה הקול הנשי בשידוריו.

החיים היו טובים לאנג'ל ופנטוריה, וכל עוד קהל הצופים האמין שהוא אכן נכה ומשותק, התרומות המשיכו להגיע, עד טעות אחת קטנה שגרמה לו לקום וללכת מחוץ למסך כשהמצלמה שלו הייתה עדיין פתוחה. חברתו, שהבינה את הטעות, ניסתה להודיע לו בדיוק מה הוא עשה והתחילה לפטפט על לקיחת הכלב לחנות הדגים. אפשר רק להניח שזה היה קוד ל "היי טמבל , השארת את המצלמה פתוחה וכולם ראו שקמת". OMG:

הקול הנשי בסרטון שייך לחברה הבלתי משותקת שלו, שנשמעה מאוד מופתעת מ"הנס" הגדול, אך המשיכה מייד לזכרונות על סיפור מוזר המעורבים בו הכלב שלהם וחנות דגים. ZillianOP ובמיוחד החברה שלו פנטוריה (Panthoria), החלו בקדחתנות להקליד את קו ההגנה שלהם, בתקווה שהצופים יאמינו כי הוא שיגר את עצמו מכיסאו כדי למנוע מהכלב השובב שלהם לעשות את צרכיו על חוטים וכבלים, ואז נפל על הקרקע ונזכר שהוא לא יכול ללכת. זה כמובן לא עזר כי זה היה הרגע שחשף את האמת.

הערוץ שלו (www.twitch.tv/zilianOP) נסגר מאז הסיפור, ככל הנראה בשל יכולתו כעת לצאת סוף סוף וליהנות מהעולם בחוץ.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות