סופה של אגדה אמריקאית: דיסני סוגרת את LucasArts

אולפן המשחקים לוקאסארטס יתמזג לתוך חברת דיסני ומה שישאר מהסטודיו זה רק הרשיון.

LucasArts is deadהאתר Kotaku מדווח כי דיסני פיטרה את כל 150 עובדי LucasArts וביטלה פרויקטים נוכחיים של האולפן.

האם זהו סופם של המשחקים Star Wars: 1313 , Star Wars: First Assault או Battlefront 3 או שאולי דיסני לא כ"כ מרוצה מהתקדמות הפיתוח ותעביר את המשחקים לחברות פיתוח אחרות, מה שאומר שבטח נקבל משחקים שונים לגמרי. לא ברור עדיין מה מתכוונת דיסני לעשות או אם היא באמת רוצה להמשיך את הפרויקטים הללו, מה שבטוח זה שחברת LucasArts כאולפן משחקים, הופכת רשמית להיסטוריה.

 

חברת LucasArts יצאה היום בהודעה לעיתונות:

לאחר הערכת המצב שלנו בשוק המשחקים, הוחלט להעביר את LucasArts מפיתוח פנימי למודל רישוי, מזעור הסיכון של החברה תוך השגת תיק רחב יותר של משחקי איכות בסדרת מלחמת הכוכבים .כתוצאה משינוי זה, ערכנו פיטורים ברחבי הארגון. אנו מעריכים וגאים בצוותים המוכשרים שכבר מפתחים את הכותרים החדשים.

למשחק Star Wars: 1313 היה פוטנציאל להחזיר עטרה ליושנה בסדרת מלחמת הכוכבים, שקצת איבדה מהיוקרה שלה בשנים האחרונות. לא היה ברור אם המשחק יתרחש לפני אירועי הטרילוגיה החדשה, או לאחר הטרילוגיה הישנה, מה שבטוח זה שפרסומים בנוגע לביטול המשחק החלו להגיח בתחילת חודש שעבר, וכנראה שהמשחק הזה בוטל כצעד מקדים לסגירת לוקאס ארטס.

מלבד כמה תמונות שדלפו לרשת והרבה שמועות, אין מידע רשמי על המשחק Star Wars: First Assault. ידוע רק שמדובר במשחק יריות מגוף ראשון, שיתרחש ביקום של מלחמת הכוכבים, לפני Star Wars: Battlefront 3.

Star Wars First Assault

המשחק Star Wars: Battlefront 3 מעולם לא הוכרז על-ידי LucasArts. המשחק פותח בין השנים 2006-2008 ע"י חברת הפיתוח המוערכת [tooltip text="Free Radical Design" gravity="nw"]מפתחת המשחק האגדי TimeSplitters, ששוחרר בשנת 2000, וזכה לתשומת לב גדולה במיוחד בתקשורת, מאחר וחלק משמעותי מצוות הפיתוח כלל אנשים מוכשרים שעבדו על משחק היריות מגוף ראשון GoldenEye 007, ששוחרר ל Nintendo 64 ושנחשב עד היום למשחק פורץ דרך וכזה שהשפיע על ז'אנר משחקי היריות, ביניהן סדרת Call of Duty ו- Halo.[/tooltip], שחלק מיוצאיה, עובדים היום על המשחק TimeSplitters Rewind.

Star Wars Battlefront 3

תקציר מהיר על חברת Walt Disney תקבלו אם תעברו עם העכבר על המילה [tooltip text="Disney" gravity="nw"]חברת וולט דיסני היא תאגיד רב-לאומי אמריקאי, שנוסד בשנת 1923 על ידי האנימטור והמפיק וולט דיסני וכיום נחשב לאחד מתאגידי הבידור והתקשורת הגדולים בעולם ב-2006 קנתה וולט דיסני את פיקסאר בסכום של כ-7.4 מיליארד דולר. ב-31 באוגוסט 2009 קנתה וולט דיסני את חברת "Marvel Entertainment", ב 4 מיליארד דולר, ובכך הפכה לבעלת הזכויות על כל דמויות מארוול, ביניהן: ספיידרמן, חבורת אקס-מן, הענק הירוק, ארבעת המופלאים ועוד. ב-30 באוקטובר 2012 קנתה חברת וולט דיסני את חברת "Lucasfilms" בסכום של 4.05 מיליארד דולר, ובכך הפכה לבעלת הזכויות על סדרת מלחמת הכוכבים. ציטוט: wiki [/tooltip]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות
3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x