"Battlefield 4 הוא חוויה קולנועית, משחק אנושי, דרמתי ואמין", טוענת EA

חברת EA ממשיכה להשקיע בקמפיין לשחקן יחיד גם במשחק Battlefield  4, שישוחרר בסתיו השנה, ומקווה כי יצליח למשוך עוד שחקנים מסדרת Call of Duty.

מוקדם יותר הבוקר, לאחר ציפיות גבוהות במיוחד ובמהלך אירוע GDCחשפה חברת EA באופן רשמי את המשחק Battlefield  4 באמצעות טריילר משחקיות ארוך במיוחד, באורך 17 דקות.

Battlefield-4-GDC-Leaked-Screenshot

סגן הנשיא הבכיר של EA, פטריק סודרלאנד, מדגיש הבוקר בראיון לאתר GamesBeat כי החברה מנסה להביא הפעם משחק שלא רק נראה כמו חוויה של הדור הבא, אלא גם ירגיש כמו. הודות לתחרות מול חברת אקטיוויז'ן , ובעיקר מול הסדרה המצליחה שלה Call of Duty, החברה מוכנה להשקיע יותר, הרבה יותר בקמפיין לשחק יחיד, ברמת הכתיבה של המשחק ובדמויות החדשות.

Battlefield 4 GDC  Screenshot 02

כשבחברת DICE שטחו בפניי החזון שלהם למשחק הזה, עם דמויות, היה לי קשה מאוד להאמין להם, למען האמת. הם הראו לי קטע של אינטראקציית אופי שגרם לי לתהות אם אנחנו באמת יכולים לעשות את זה. הכיוון הכלילי של כל הפרויקט הזה שנקרא באטלפילד 4,  הוא להיות יותר קולנועי, יותר דרמטי, ויותר אמין מכל דבר שראיתי. לכן הרגשתי שאני חייב לתמוך בהם על הרעיון הזה. זה יכול להיות גדול ברמות מפחידות ".

patrick-soderlund
פטריק סודרלאנד, סגן נשיא בכיר ב EA

"זה ברור שההשקעה היא גדולה עבור EA בזיכיון מגה גדול כמו באטלפילד, אנחנו צריכים להמשיך ולדחוף את הגבולות כי יודעים שצרכנים אוהבים את מה שאנחנו עושים. אנחנו נשקיע הרבה כסף כמו שאנחנו צריכים לעשות. אנחנו נמצאים בנקודה במשחק שבו אנו יכולים לספק חוויה שהיא הרבה יותר קולנועית וגם אנושית יותר,ראיתי אנשים שיצאו מהמצגת שאמרו כי הם הרגישו שהם צופים בסרט."

למקרה שאין לכם מושג על איזה טריילר חשיפה של BF4 מדובר, צפו:

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=U8HVQXkeU8U]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות