The Walking Dead: Survival Instinct – כל הביקורות כאן

 

אחרי הביקורות הראשונות והגרועות, נראה כי הכיוון ממשיך להיות שלילי, והמשחק הזה הולך להיות אחד המועמדים העיקריים לזכות בתואר המפוקפק: "המשחק הגרוע לשנת 2013".

סקירה קצרה של הביקורות העיקריות ובהמשך סיכום של כל הביקורות:

"המשחק לא שווה את הכסף, כי הוא פשוט יירד לטמיון. The Walking Dead: Survival Instinct הוא משחק שנעשה בחיפזון אך ורק כדי לחלוב מזומנים באמצעות המותג המפורסם והפופולרי. לא הייתי ממליץ על המשחק הזה, אפילו לא למעריציה הגדולים של הסדרה "המתים המהלכים".

ציטוט מתוך הביקורת הראשונה למשחק The Walking Dead: Survival Instinc של אתר הגיימינג הפולני G4MERS. הציון הוא מתחת לכל ביקורת: 3/10.

האתר polygon, שהעניק למשחק ציון נמוך 3/10:

"המשחק הוא כמו האזנה לחדר מלא במוסיקאים מוכשרים בקושי, שכל אחד מהם מנגן שיר אחר לגמרי. The Walking Dead: Survival Instinct הוא הסוג המדויק של חליבת מזומנים באמצעות פיתוח זול, שעושה שם רע לזיכיון. למען כולנו, בואו נקווה שלא יהיה למשחק הזה המשך."

The Walking Dead Survival Instinct review

המבקר מטעם IGN היה עדין יותר ומתחשב, וטוען כי יש רגעים במחקים שאפשר להגדיר אותם כמשהו כיפי או מפחיד, אבל רגעים אלה מסתיימים בסופו של דבר בלי לספק את הסחורה. הציון 45/100.

מגזין הגיימינג  Game Informer מעניק בינתיים את הציון ה"גבוה" ביותר למשחק,  50/100:

"אינסטינקט ההישרדות נועץ את השיניים הנגועות שלו לתוך מונוטוניות ורישול, כדי לספק חוויה שחוזרת על עצמו, המאפשרת לכמה רעיונות מגניבים להתבזבז. זו אפוקליפסה שאתה לא רוצה לשרוד.".

The Walking Dead Survival Instinct ביקורות

אתר הגיימינג Giant Bomb העניק למשחק את הציון הנמוך ביותר מבין (מעט) המבקרים שסיקרו את המשחק. הציון- 20/100.

"נורא ככל ש Survival Instinct הוא, מכני ומדכא שלא מציע שום מידע או פרשנות משמעותית על הדמויות סביבו. כן, החיים של מרל דריל אולי מסופרים, אבל שום דבר שאנחנו למדים מעבר למה שאנחנו כבר יודעים."

סיכום כל הביקורות עד כה [ ממוצע 36/100] :

Walking-Dead-Survival-Instinct-ביקורת-משחק

[divider]

יש לנו כאן זוכה מיידי בתואר המשחק הגרוע של השנה לשנת 2013.
ממוצע ביקורות Xbox 360
ממוצע ביקורות PS3
ממוצע ביקורות PC
ביקורת גולשים0 Votes
1.8
ציון ממוצע

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

משחק גרוע ברמות. בדיקת תגובות

בדיקה

פששש…עד כדי כך גרוע?