The Walking Dead: Survival Instinct – ביקורות ראשונות למשחק

[עדכון 22/3: כל הביקורות למשחק The Walking Dead: Survival Instinct, כאן]

"המשחק לא שווה את הכסף, כי הוא פשוט יירד לטמיון. The Walking Dead: Survival Instinct הוא משחק שנעשה בחיפזון אך ורק כדי לחלוב מזומנים באמצעות המותג המפורסם והפופולרי. לא הייתי ממליץ על המשחק הזה, אפילו לא למעריציה הגדולים של הסדרה "המתים המהלכים".

ציטוט מתוך הביקורת הראשונה למשחק The Walking Dead: Survival Instinc של אתר הגיימינג הפולני G4MERS. הציון הוא מתחת לכל ביקורת: 3/10.

לטענת המבקר, מדובר במשחק משעמם ונטול כל פואנטה. המשחק לוקח אותך למשימות ראשיות וצדדיות, בלי כל קשר עלילתי ביניהם או בצורה מאוד לא הגיונית. המשחק גם לא חף מבאגים, בעיות של שליטה ומקשים מבולבלים. למעט הסאונד, כל שאר האלמנטים במשחק היריות הזה, נחותים ומיושנים. והגרפיקה? פלייסטיישן 2.

האתר polygon, העניק למשחק ציון דומה 3/10:

"המשחק הוא כמו האזנה לחדר מלא במוסיקאים מוכשרים בקושי, שכל אחד מהם מנגן שיר אחר לגמרי. The Walking Dead: Survival Instinct הוא הסוג המדויק של חליבת מזומנים באמצעות פיתוח זול, שעושה שם רע לזיכיון. למען כולנו, בואו נקווה שלא יהיה למשחק הזה המשך."

The Walking Dead Survival Instinct review

למרות שמדובר בביקורות ראשונות, אני בכלל לא מופתע. חברת אקטיוויז'ן פשוט לקחה את הזיכיון הזה ומנסה לחלוב כמה שיותר כסף ממעריצי סדרת הטלוויזיה. הטריילרים ששוחררו, לא היו מבטיחים ומרשימים. כדאי אבל לחכות לעוד ביקורות, לא?

The Walking Dead: Survival Instinct הוא משחק יריות בגוף ראשון שהעלילה שלו מתמקדת הפעם בדמות דריל דיקסון (Daryl Dixon) מסדרת הטלוויזיה הפופולרים, ביחד עם אחיו מרל (Merle Dixon), פרחח קשוח ולא אמין שהצליח איכשהו להימלט כשהיה קשור לאזיקים על גג בניין, באמצעות קטיעה עצמית של כף ידו הימנית. העלילה מתרחשת כמה חודשים לפני העלילה הראשית בסדרת הטלוויזיה, בה נאלצו להיפרד, והיא תתאר את מסעם של שני האחים באיזור ג'ורג'יה שבארה"ב, בניסיון לאתר את החבורה האבודה שלהם על מנת לשרוד.

המשחק ישוחרר בישראל בתאריך 22/3/2013 ל- Xbox 360, PlayStation 3, PC. גרסת ה-Wii U תשוחרר ב-26/3/2013.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DdP8j9lm4A0]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות