The Last of Us: אורך הקמפיין לשחקן יחיד יהיה יותר מ-12 שעות

חברת Naughty Dog מגלה לנו כי אורך הקמפיין לשחקן יחיד הוא יותר מ 12 שעות. DLC ? רק למולטיפלייר. 

ארני מאייר, האסטרטג הקהילתי של חברת Naughty Dog התראיין לאתר EvolveEnt וציין כי אורך הקמפיין לשחקן יחיד במשחק The Last of Us הוא ארוך. כמה ארוך? יותר מ-12 שעות. שזה קצת מתנגש עם ההכרזה הקודמת שלהם כי  The Last of Us הולך להיות המשחק עם הקמפיין הכי ארוך שלהם.

last-of-us-משחק-נדחה

לפחות כותר אחד בסדרת Uncharted הכילו קמפיין באורך 12 שעות בערך, לא? מה שבטוח זה שתוכלו למצוא לפחות 3 משחקי Jak & Daxter שהקמפיין בהם היה ארוך יותר, אבל בואו לא נהיה קטנוניים:

"אנחנו בהחלט מסתכלים על יותר מ 12 שעות, אולי 12-16 כרגע זה מה שאנחנו יכולים להגיד. זה באמת תלוי איך אתה משחק. אתה יכול לשחק קצת יותר לאט אם תנסה להתייחס למצבים חשאיים, אם אתה באמת רוצה לחקור את הסביבה ולחפש, זה יכול להוסיף יותר זמן. אז אנחנו באמת נותנים לך את הגמישות בכמה תוכן אתה יכול לחקור."

ארני גם דיבר על ההרחבות של המשחק, DLC ועל כך שההרחבות יהיו רק למצב המולטיפלייר של המשחק, כך שאם אתם חובבי סינגל בלבד, תוכלו לחסוך כמה שקלים (טובים):

"DLC למשחק The Last of Us, הולך להיות ממוקד למצב מרובה המשתתפים, אנחנו לא מסתכלים על DLC כתוספת לקמפיין לשחקן יחיד." 

The Last of Us הוא משחק הרפתקאות/הישרדות בלעדי לקונסולת ה-PS3. מדובר במשחק פעולה פוסט-אפוקליפטי של יוצרי סדרת ההרפתקאות/פעולה המצליחה Uncharted (שהמולטי של הכותר האחרון הפך לחינמי), שלהבדיל מכותרי הסדרה ההיא, ינסה להיות רציני יותר, בעל עלילה עמוקה יותר,  ויכלול אלמנטים של התגנבות והישרדות במשחקיות. The Last of Us הוא אחד המשחקים היותר מצופים לשנה הקרובה ולאחרונה הוא נדחה לחודש יוני (14/6).

The-Last-of-Us-DEMO

דמו למשחק יהיה זמין ב 31/5 לכל מי שביצע הזמנה מוקדמת למשחק God of War: Ascension.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OQKGsyCcHjI]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close