Take-Two: "שחרור GTA כל שנתיים יוריד מערך הסדרה"

בחברת Take-Two Interactive מסבירים מדוע החברה אינה משחררת את משחק GTA חדש כל שנתיים. לתשומת לבכן- Ubisoft, Activision ו- EA.
השבוע, במהלך הכנס Transformational Technologies Management Access שמארחת Wedbush , הסביר סמנכ"ל התפעול של טייק2, קארל סלאטוף כי שחרור כותר חדש כל פרק זמן שכזה, יוריד את ערך הזיכיון של GTA.
karl-slatoff"לעתים קרובות אנשים שואלים אותנו 'למה אתם לא משחררים GTA כל שנתיים? לנו זה לא נראה הגיוני בכלל, כי Grand Theft Auto, בכל פעם שהוא יוצא, הוא חוויה חדשה לגמרי. זה פשוט לא יכול לקרות אם נשתחרר משחק כזה כל שנתיים. ואם זה היה קורה, המוצר שלנו היה מתעייף וערך הזיכיון שלנו היה יורד בעיניי כולם"
gta5_coverהדברים שאמר קארל,  תואמים לדברים שאמר בנובמבר, לזלי בנסיס מחברת Rockstar שטען כי איןן בעיה לחברה לפתח כותר GTA חדש כל שנה, אבל זה לא קורה במכוונן. "בקלות יכולנו לשחרר גרסה חדשה של המשחק כל שנה, אבל אם נעשה זאת, בסופו של דבר האוהדים יאבדו עניין", הוא אמר באותו הזמן.
Grand Theft Auto V צפוי לצאת ב -17 בספטמבר ברחבי העולם. קארל חזר ואמר שהמשחק GTA 5 יכלול עולם גדול יותר מסך העולמות של  Grand Theft Auto IV, Red Dead Redemption, Grand Theft Auto: San Andreas.למידע נוסף על GTAV:

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות