תערוכת המשחקים השנתית 2013 QuakeCon תתקיים באוגוסט

תערוכת המשחקים השנתית QuakeCon 2013 תתקיים בטקסס, ארה"ב, בין ה 1-4 לחודש אוגוסט. אולי סוף סוף Doom 4?

תערוכת QuakeCon היא אירוע משחקים שנתי, פתוח לקהל הרחב, המתקיים מדי שנה בטקסס, ארה'ב. האירוע הראשון היה בשנת 1996 ומאז הפך למסורת. מדי שנה, מגיעים אלפי שחקני מחשב למרכז הוועידות הגדול כדי להתחרות במגוון משחקים, ב-LAN party המוני, לעיתים, הם אף זוכים להציץ במשחקי הדור הבא.

quakecon
כך נראית מסיבת LAN המונית

האירוע נחשב ל"וודסטוק של עולם הגיימינג" ולאירוע ה-BYOC הגדול ביותר (Bring-Your-Own-Computer). שם האירוע נלקח מהמשחק Quake, שפיתחה חברת הפיתוח האגדית id Software, כשמדי שנה היא נחשבת ליקירת האירוע כשנציגה הקבוע הוא ג'ון קארמק, האיש והאגדה.

באירוע האחרון, QuakeCon 2012, קארמק הודיע במהלך כנס המעריצים כי הגיע הזמן שהחברה תתמקד ותשקיע את כל המשאבים והמאמצים בכדי לסיים את הפיתוח של המשחק Doom 4. מאז הוא קצת עסוק עם ה- Oculus Rift, אבל המעריצים לא מפסיקים לחלום על המשך לסדרה האלמותית Doom.

Doom 4

המשחק Doom 4, הוכרז עוד ב-2008 ועד היום לא קיבלנו פיסת מידע, תמונה, או משהו קטן להיאחז בו, מלבד הבטחות והרבה דיבורים. Doom 3, אגב, נחשף באירוע QuakeCon בשנת 2003. עבר כבר עשור. למי שנמצא באיזור בתחילת אוגוסט, כדאי שיזמין כבר חדר במלון מהיום, פה.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=wt-iVFxgFWk]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x