חברת Take-Two נוטלת מידי THQ את הזיכיון לסדרת משחקי ההיאבקות  WWE


החברה תהפוך למפיצת הכותרים העתידיים שכנראה יפותחו על ידי חברת הפיתוח היפנית, Yuke , שפיתחה את כותרי הסדרה במשך יותר מעשור.  כך על פי הסכם שנחתם בין 4 החברות השונות.
"אנחנו יכולים לאשר את ההסכם שנחתם בנוגע לסדרת משחקי WWE שפותחה על ידי Yukes. בשלב זה, ההסכם ממתין לאישור בית משפט, ואנו צופים שיקבל אישור סופי בקרוב. אנחנו מאוד שמחים על הפוטנציאל של הסכם זה ", אמר נציג של Take-Two.
wwe-13-rosterהעסקה בין החברות מבטלת את החוזים הקיימים בין  THQ לבין-WWE וגם עם Yuke. ההסכם מאפשר לשתי החברות לחתום על הסכמים חדשים עם Take-Two. בנוסף, איגוד ה-WWE הסכים לוותר על תביעה משמעותית כנגד THQ, שכן, אם החוזה הנוכחי שלהם היה מתבטל, THQ התחייבה לשלם כ 45 מיליון דולרים להמשך הסכם רישיון WWE, שהיה אמור להתנהל עד 2017. גם בחברת הפיתוח Yuke הסכימה לוותר על תשלומי פיתוח שנעים בין 15-20 מיליון דולרים מפיתוח הכותר האחרון. הסטודיו יקבל את החזקה ב14 אחוזים מההון העצמי שלה שהיה בבעלות THQ – המניות בשווי של כ -4.5 מיליון דולרים – ותשלום תמלוגים 250.000 $.
thq-chapter-11-bankruptcyעל פי תנאי ההסכמים החדשים בין הארבע החברות, THQ יפסיק למכור את קטלוג כותרי WWE ותשלם בהערכה כ- 650.000 $  לחברת  WWE, בתמלוגים עבור מכירות של משחקי ה-WWE במהלך הליך פשיטת הרגל. THQ התחייבה גם להעביר ציוד פיתוח בהיקף של כ 75,000 $ לTake-Two, יחד עם כל תוכנה ונכסים הקשורים לפיתוח של כותרי ה-WWE.
Take-Two תעסיק צוות שנותר מהחיבור THQ-WWE שיכלול כ 20 עובדים, על מנת ליצור הסכמים חדשים עם ה-WWE וYuke לפיתוח משחקי WWE עתידיים. המחיר ששילמה Take-Two לנכסי WWE של THQ לא נחשף במסמכי בית המשפט. מאחר ו- Take-Two עדיין לא יצרה חוזים חדשים עם WWE או עם Yuke, לא ברור אם החברה תשחרר כותר WWE במהלך השנה הקרובה (WWE 2014), או אם יהיו לה את הזכויות הבלעדיות על רישיון ה-WWE.
חברת THQ הודיעה על פשיטת רגל ב-19 לדצמבר 2012. כחודש אחרי, החברה הכריזה על מכירת רוב נכסיה במכירה פומבית לחברות משחקים שונות.