רוברט באולינג- החיים שאחרי Call of Duty

האולפן החדש של רוברט באולינג מכריז על משחק המובייל Breach & Clear.

רוברט באולינג, מנהל קהילת קול אוף דיוטי, עזב (יש אומרים הועזב) את חברת הפיתוח Infinity Ward בתחילת 2012, והכריז באפריל שנה שעברה על הקמת חברת פיתוח חדשה בשם Robotoki.

המשחק הראשון של החברה יהיה Breach & Clear שהוכרז מוקדם יותר היום לאנדרואיד ו iOS באמצעות הודעה לעיתונות. המשחק יהיה בסגנון אסטרטגיה/טקטיקה וישוחרר בחורף השנה. מדובר על שת"פ עם חברת Gun Media.

breach-and-clear

"אנחנו מקווים לשנות את נושאי השיחה לגבי משחקים סלולרים", אמר באולינג. "ההתמקדות שלנו היא לקחת את חווית המשחק מהיסוד לבקרה ניידת או מגע ולשפר אותו עם העומק וההתקדמות שהיית מצפה משחרור של משחק AAA לקונסולות".

בנוסף ל Breach & Clear, באולינג כיום עובד גם על משחק חדש שמשלב אלמנט זומבים, אפוקליפסת משחק הישרדות אנושי לקונסולות הדור הבא ולהתקנים ניידים.

רוברט באולינג
"אתם פשוט לא הבנתם.."

לשחקני הפיסי שבינינו, רוברט באולינג (Robert Bowling) כנציג הקהילה בחברת אינפיניטי וורד (IW) שידע להבטיח לשחקני המחשב של Call of Duty הבטחות גדולות שלבסוף התבררו כהבטחות שווא.

לפני ששוחרר המשחק Modern Warfare 2, הוא הבטיח שהמשחק יכיל שרתים ייעודים (dedicated srvers), מה שהתברר לבסוף כשקר גס, וגם הספיק להבטיח לקראת המשחק Modern Warfare 3, ששירות העילית (Elite), יתווסף לשחקני המחשב קצת אחרי ההשקה לקונסולות. כפי שאתם בטח מבינים, עד היום לא שוחרר שירות העילית לשחקני המחשב. הוא גם הבטיח שאלמנט ה- Final stand, הדי מרגיז,  ייעלם מהמולטי של הסדרה, אבל הוא "שכח" לציין שיוכנס אלמנט מאוד דומה בשם Final stand.

מקור: Breach & Clear

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות