Bungie תחשוף את Destiny בשבועות הקרובים. גם פול מקרטני יהיה שם

Bungie הולכת לחשוף בשבועות הקרובים ובאופן רשמי את משחק המקור הבא שלה Destiny. הנה כל מה שידוע לנו עד היום:

חברת Bungie, היא החברה שאחראית על פיתוח סדרת היריות מגוף ראשון, הסופר מצליחה לאקסבוקס, Halo. למעט הכותר האחרון Halo 4 שזכה לביקורות יחסית טובות, והגיע למקום השלישי במצעד המכירות השנתי בארה"ב ולרביעי באנגליה.  הכותר האחרון שפיתחה לסדרה היה Halo: Reach, שחתם למעשה את ההסכם שהיה לה עם מיקרוסופט. כמה חודשים לפני ששוחרר Halo: Reach, בקיץ 2010, החברה הדהימה את תעשיית הגיימינג כשהכריזה על חוזה בן 10 שנים עם חברת המיליארדים, Activision.  ובכך למעשה,  נפתחה לה דלת לפיתוח משחקים למספר פלטפורמות. halo-reach משחק

Halo להמונים

ההסכם עם חברת אקטיביז'ן, נחשף דרך הסכסוך המשפטי המתמשך בינה לבין מייסדי Infinity Ward, חברת הפיתוח של Call of Duty, ג'ייסון ווסט ווינסנט זאמפלה, והוא כולל פיתוח של 4 משחקים בסגנון  "massively multiplayer-style…sci-fantasy, action shooter games", תחת שם הקוד 'Destiny ', שישוחררו מדי שנה. במילים אחרות- היילו להמונים.הכותר הראשון ישוחרר לקונסולת האקסבוקס ב-2013, כשמהכותר השני, שמיועד ל-2014, גם סוני וגם המחשב האישי יזכו לגרסה משלהם. נתון מעניין מתוך החוזה הוא שחברת באנג'י עובדת על כותר המשך למשחק היריות שלה שהפך למשחק קאלט מ 1994, בשם Marathon ששוחרר למחשבי מק. החוזה מגביל אותה בהקצאת מקסימום 5% מכוח האדם שלה לטובת פרויקט זה. אם החוזה מעניין אותכם, תוכלו לקרוא את כל 27 העמודים שלו כאן.

פול מקרטני

בקיץ האחרון, באנג'י אישרה כי מי שיהיה אחראי על הפסקול של המשחק הוא לא אחר מאשר חבר הביטלס לשעבר, (סר) פול מקארטני. מלחין וזמר גדול שאני מעריץ. פול אישר בטוויטר שלו שהוא מאוד נרגש לכתוב מוזיקה למשחק החדש. Paul-McCartney-working-with-Bungie

המסמך שדלף..הפרטים הראשונים

בנובמבר האחרון, אתר IGN, קיבל לידיו מסמך (על גבי דיסק און קי) ובו פרטים ראשונים על המשחק ותמונות קונספט ממנו. destiny משחק יריות Bungie אשרו את האותנטיות של חלק מהתמונות לIGN ואף העלו לאתר אחת מהן עם הטקסט: "קדימה. אפשר להציץ. זה בסדר. לא היינו ממש מוכנים, אבל נעשה זאת בקרוב, ואנחנו לא יכולים לחכות כדי להראות לכם סוף סוף את מה שבאמת עשינו עד עכשיו. הישארו בסביבה, אנחנו עדיין לא התחלנו .."

xl_Destiny-Artwork-Soldier2-62

על פי המסמך, עלילת המשחק תתרחש בתקופה עתידנית, 700 שנה מהיום, לאחר קולוניזציה קצרה של הכוכבים, ובעיר האחרונה על פני כדור הארץ. חייזר מסתורי בצורת חללית ענקית תלוי מעלינו כמו ירח שני. אף אחד לא יודע מאיפה הוא הגיע או מה מעשיו כאן, רק ידוע שהוא המגן שלנו. Story Details & Art Leak From Bungie's Next Game, the Sci-Fi Epic Destiny בינתיים, מפלצות מוזרות, חייזרים יגיחו מקצה היקום, נחושים לקחת את כדור הארץ ואת העיר האחרונה. אנחנו אבירים צעירים שמוטלת עלינו ההגנה על שרידי האנושות, ותפקידנו לגלות את המקור של המפלצות האלה ובסופו של דבר- להתגבר עליהם.

Story Details & Art Leak From Bungie's Next Game, the Sci-Fi Epic Destiny

תיאור נוסף של המשחק מגדיר אותו כ"כיף ונגיש לכל," מכוון "ליצירת יקום עמוק, מוחשי ואפשר להתייחס אליו כמו לזה של זכיינית מלחמת הכוכבים. בהתבסס על השפה במסמך, נראה כי Bungie שואפת ליצור יקום נגיש לנתונים דמוגרפיים רבים, אך כנראה פחות בוגר ממאמציה של Bungie עם Halo. [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=iy1ClTEi9mw] המסמך מתאר את המשחקיות כ"חוויה חברתית במרכזו", חוויה המציעה "לחקור את העולם  עם חברים, ישן וחדש." לא ברור אם זה מאשר את ההערות של Bungie בשנת 2011 שהמשחק הוא MMO, למרות ש Bungie מאוחר יותר הגדיר זאת כבדיחה.

Story Details & Art Leak From Bungie's Next Game, the Sci-Fi Epic Destiny

Story Details & Art Leak From Bungie's Next Game, the Sci-Fi Epic Destiny

Story Details & Art Leak From Bungie's Next Game, the Sci-Fi Epic Destiny

המסמך כולל גם לוגו של המשחק יחד עם לוגואים של ה-Xbox 360 ופלייסטיישן 3 , כמו גם הכתובת Destiny.com המוגנת בסיסמה, אם זו אכן כתובת האתר שנרכשה על ידי Bungie, כנראה שהשם Destiny הוא השם הסופי של המשחק .

Destiny-Logo-And-Web-address

החשיפה הרשמית בקרוב..

בשבוע שעבר, באנג'י העלתה ליוטיוב סרטון שמכין את הקרקע לחשיפה הגדולה של המשחק בשבועות הקרובים. [youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HmQl_WP7t-s&noredirect=1] ""במשך שנים אנחנו עובדים בחסות החשכה על יקום חדש לגמרי. ואתם תקבלו הזדמנות לחקור אותו בקרוב מאוד", אמרה החברה בסרטון. "אנחנו לא מוכנים להרים את הווילון עדיין. בתוך כמה שבועות, תזכו לחשיפה של מה שיצרנו עבורכם." מעניין יהיה לראות סוף סוף חשיפה רשמית של המשחק, בתקווה שתכיל גם משחקיות מתוכו. בינתיים, על פי המידע שנאסף, הולך להיות משחק בסגנון PlanetSide 2, רק הרבה יותר ידידותי.

מקורות: Los Angeles Times , IGN , Gamespot

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות

מחכה בקוצר רוח!!