GTA V יושק לקונסולות הדור הבא?

אנליסט מעריך כי הדחייה של המשחק GTA V, נובעת מהסיבה ש- Rockstar מעוניינת להשיק את המשחק לקונסולות הדור הבא.

תאריך השחרור של Grand Theft Auto V שנקבע למועד חדש, אחרי הדחייה האחרונה של חברת רוקסטאר (17/9/2013), איכזב לא מעט מעריצים, אך מצד שני, GTA V הוא משחק שהמעריצים סלחנים כלפיו ומוכנים לקבל דחיה בת 4 חודשים, בתנאי שמדובר שהמשך פיתוח ויפורים למשחק. אולם, אנליסט בשם דאג קרוץ (Doug Creutz) מחברת Cowen & Company,  סובר כי Rockstar מתכננת להשיק את המשחק לקונסולות הדור הבא של מיקרוסופט וסוני (PS4, Xbox 720). וזו לדעתו הסיבה לדחייה.

gta-v-five-logo-v-only

דאג סובר, כי ההנחה של רוקסטאר היא שלפחות אחת מקונסולות הדור הבא תושקנה בסוף השנה הנוכחית ולכן החברה החליטה לעכב את יציאת המשחק. זה לא אמור לפגוע במכירות החברה מאחר ומעריצי הסדרה נחשבים לקהל נאמן שיקנה את המשחק בכל מחיר או זמן.

GTA 5, נבחר למשחק המצופה ביותר לשנת 2013. תאריך השחרור הראשון שהחברה פרסמה היה “אביב 2013”. המגזין Gameinformer, פרסם מאמר מקיף על המשחק שהשתרע על כמה וכמה עמודים. חברת Rockstar ידועה בענף ככרישת שיווק רצינית, ומדי פעם היא מעניקה למעריצים טיזרים, תמונות ומידע חדש. כרגע אין מידע לגבי גרסת מחשב (PC) למשחק, למרות השמועות .

הדחייה לחודש ספטמבר, בהנחה שהיא לא תשנה, מציבה את הכותר החדש לראשונה במלחמה על כיס הצרכנים מול כותרים גדולים שצפויים לצאת בסוף השנה, כמו: Call of Duty MW4   ו- Battlefield 4.

http://www.youtube.com/watch?v=Vzue74y7A84

מקור: CVG

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות