מערכת מפת דרכים למשחק PlanetSide 2

בדומה להתנהגות חברות הפיתוח בשנות ה-90, שבה הקהילה הייתה קודש הקודשים והמפתח להצלחת משחק, מסתמן כי גם חברת  Sony Online Entertainment, צועדת בדרך דומה, והלוואי וירבו חברות כאלו. החברה מבינה שבלי שת"פ ודו-שיח ישיר עם הקהילה, משחק היריות החינמי והאחרון שלה-PlanetSide 2, לא ישרוד לאורך זמן.

PlanetSide2_3

החברה משיקה היום מערכת מפת-דרכים (Roadmap), שבה החברה תשתף את הקהילה עם התכניות לעתיד לגבי המשחק .ההבדל בין זה לבין פורום רגיל, לעומת זאת, הוא שזה קצת יותר דמוקרטי, משתמשים מקבלים את להצביע בעד ונגד תכונות ושינויים ספציפיים, מה שנותן לצוות פיתוח ההזדמנות לאמוד את הפופולריות של שינויים כאלה ואחרים, לפני שהם משליכים אותם על המשחק.

president-john-smedley
John Smedley, מנכ"ל החברה

ג'ון סמדלי, מנכ"ל החברה, פרסם באתר reddit את התכנית והדגיש כי לא הולך להיות מדובר בכללי מאפיה נוקשים:

"It’s just a simple tool for us to be able to gauge sentiment about a particular topic. Remember it’s still a forum thread (although with cool nested comments) and we’ll still be reading what people are actually saying. However if we list 5 topics for February and people highly vote 4 of those 5 and everyone hates on one of the ideas, it’s fair to say that’s going to get our attention."

החברה מתכוונת גם להציג את אזור עם הצעות עם אותה הפונקציונלית בקרוב, למעשה גרסת Web 2.0 של תיבת הצעות צנועה. ההבדל הוא שזה (כנראה) יהיה מלא ברעיונות ומחשבות חיוביות, ולא ערימת עלבונות בכתב יד לבוס. כל זאת הוא חלק מכוונת החברה שהמשחק "יהיה משחק שכולנו חולקים בו את החזון " ואם זה הולך לעבוד כמו שצריך, הולך להיות מעניין לראות איך Planetside 2 מתפתח במשך החודשים הקרובים.

השבוע פרסמנו כאן באתר רשימה של 10 משחקי יריות בגוף ראשון חינמיים ברשת, והמשחק הזה היה חלק מהרשימה, והוא אחד המומלצים, אז אם עדיין לא נרשמתם למשחק, אתם מוזמנים לעשות זאת כאן.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=7jZ30WSGFWY]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x