Aliens: Colonial Marines טריילר עלילתי

בשנת 1979 הגיח לעולם סרט אימה ומדע בדיוני בשם Alien, שהפך מיד לקלאסיקה והכיר לעולם שחקנית גבוהה ומבטיחה בשם סיגורני ויבר (Sigourney Weaver) ששיחקה את הקצינה הבלתי נשכחת, אלן ריפלי. עברו מאז 33 שנים , אך סדרת 'הנוסע השמיני' עדיין פועמת בלבבות מיליוני מעריצים ברחבי העולם וכל סיפור חדש, או משחק מחשב חדש הוא סיבה למסיבה. כמו הכותר החדש- Aliens: Colonial Marines.

אני מאוד מעריך את חברת הפיתוח Gearbox Software ואת התרומה שלה לתעשיית משחקי המחשב מאז שנות התשעים. מדובר בחברה שהיתה שותפה לכמה משחקים שהטביעו חותם על ההיסטוריה של משחקי המחשב. מלבד משחקים אחרונים כמו Borderlands 2 והרחבותיו, היא גם אחראית לאחת מסדרות משחקי היריות שאהבתי-Brothers in Arms שהצליחה לחדש בז'אנר את מה שרבים אפילו לא ניסו. וגם לאחד הפורטים היותר מוצלחים שראינו בעשור האחרון ,Halo: Combat Evolved אך מצד שני היא היתה גם שותפה לפלופ המביש משנה שעברה- Duke Nukem Forever.


העניין הוא שבמשחקים שנוגעים ל"נוסע השמיני", היא לא הצליחה להתעלות על פיתוחים ישנים ואיכותיים, כמו המשחק המצוין מ- 2001 ,Aliens versus Predator 2 של חברת  Monolith Productions, שהצליח לספק למעריצי הסדרה משחק כמעט מושלם מכל הבחינות. 

לעת עתה נראה כי הכותר הבא Aliens: Colonial Marines, הולך לספק למעריצים את הסחורה, אך אני לא בטוח שאנחנו הולכים לקראת משהו מבטיח במיוחד. הגרפיקה לא נראית טובה במיוחד, למרות שהיא לא אמורה להוות פקטור, אך העלילה נראה לי הולכת לכיוון הג'נרי והצפוי, כמו גם המשחקיות.

החברה שחררה טריילר חדש שנוגע לעלילה של המשחק, קפטן קרוז, פוקד על הצוות שלו לחקור אותות מצוקה שהתקבלו לפני כמה שבועות בתוך החללית הבדיונית U.S.S. Sulaco שמוכרת לכולנו מהסדרה.

אז מה יש לנו: בסרטון החדש. תוכלו להקשיב למוזיקה הדרמטית והדגשת המילה "החייזרים" בכותרת של המשחק, ו"המצב הנזיל" שמוביל את הצוות המיומן של הנחתים לקרב נגד חייזרים עוינים! כמה מפתיע!

המשחק Aliens: Colonial Marines ישוחרר ב 12/02/13 ל- Xbox 360, PC, Wii U ,PS3

נוסף  יומן לתאריכי משחקים באתר, אתם מוזמנים להציץ.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=4qLuOVI1Fic]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x